vorige week tijdens de vakantie redelijk wat km gemaakt (1900 in 1 week, normaal rij ik er 2000 in 1 maand!), via duinkerken naar dover, Brands Hatch circuit, daarna richting Brighton, volgende dag via Birling Gap naar Rye en Folkstone om vervolgens de dag erna (woensdag) weer naar Veenendaal te rijden.
Dagje thuis, en vrijdagmiddag vertrokken richting de Nordschleife, ff kijken bij de Driftmasters GP op zaterdag .. en op zaterdagmiddag/avond via Trier/Malmedy terug naar huis gereden.(ook weer een rondje van 700km)
In de UK was ik blij dat ik niet met de Volvo was gegaan, wat een slechte wegen in de steden zeg... we lopen te mopperen op Belgie, maar das eigenlijk nog netjes met wat je in de UK tegenkomt!
Het links rijden viel ook wel mee, al had vrouwlief daar meer moeite mee: Ze komen wel aan mijn kantje nu he!
In Duitsland nog wel even het gaspedaal aangeroerd, voor een appartement op wielen vindt ik dat ie nog vlot zat naar de 160 dendert
Valt mij alles mee, ik had hem langzamer verwacht. (maarja, als je uit een gechipte R awd stapt met 440nm is een hoop langzaam
Wat ik persoonlijk wel een nadeel van de disco vindt, is het windgeluid boven de 120km/h.
Als ik dan toch snelweg moet rijden, hou ik hem lekker op 115km/h (tellersnelheid) - dan vindt ik hem het lekkerst rijden qua geluid... ach je kunt niet alles hebben zeg maar.
in die 20.000km zit nog steeds op een gemiddeld verbruik van 1:11eneenbeetje.