[sarcasme] Leuk dat donkere en natte herfst weer! [einde sarcasme]
vorige week maandagavond, onderweg naar huis, schoof er een Fiat Seicento met ~40km/h en 4 geblokkeerde bandjes tegen de trekhaak van mijn disco aan.. (stond voor het stoplicht stil)
Ik hoorde en zag hem aankomen (schriiieeeeeettssss.... BONK) dus ik kom mij schrap zetten, maar toch was het nog een redelijke klap.
Voordeel van zo'n hoge en grote auto is dat ie er voornamelijk onder probeerde te komen, wat hem niet echt gelukt is overigens, er zit een trekhaak/anker in de weg

Afijn, geen letselschade, hoop glas op de weg.. dus autos aan de kant gezet, hesje aan, lamp gepakt en midden in de spits even de weg vrij van glas gemaakt.
Omdat het vlakbij mijn schoonouders gebeurde zijn we daar maar de formulieren in wezen vullen.. is een stuk warmer dan langs de kant van de weg. Ondertussen had die jongen (22jaar) zijn vader gebeld met wat er gebeurt was en kwam ook opdagen... na een voorstelronde vroeg zijn vader: jongen, je bent toch niet op die grote zware auto gebotst die voor je geparkeerd staat? - euh ja pa.. die ja. :dood:
formulierwerk ging allemaal hardstikke relaxed en keurig, blijkt die jongen 5 straten verderop te wonen
Ik ben bij een landrover garage (auto ReGa) geweest om mijn auto even na te kijken, is in totaal toch nog 650 euro schade aan de disco! (helft is voor een nieuwe achterbumper)
En zijn Fiat? die is denk ik totalloss :blackeye:

ok, ik heb er niets aan over gehouden, maar tis toch vervelend.. nog geen 10maanden nadat iemand de neus van mijn R af probeerde te rijden is er iemand zo handig om te kijken of er fiat 4x4 500L's gemaakt kunnen worden door een disco met seicento te kruisen..