Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.
Staat nu nog in Zwitserland maar is volgende week binnen. Hiervoor een Daihatsu Feroza gehad. Feroza en nu deze Range Rover gebruiken we als tweede auto. We wonen op het plattenland in het noorden van het land. Zodra ie binnen is zal ik foto's e.d. posten.
Mvgr,
Martijn
Even voorstellen
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Even voorstellen
c_mm01 schreef:Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.
Staat nu nog in Zwitserland maar is volgende week binnen. Hiervoor een Daihatsu Feroza gehad. Feroza en nu deze Range Rover gebruiken we als tweede auto. We wonen op het plattenland in het noorden van het land. Zodra ie binnen is zal ik foto's e.d. posten.
Mvgr,
Martijn
Hoi Martijn,
Welkom hier, en dat je maar veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst mag rijden! Mocht je in de buurt wonen, altijd welkom voor een bakkie. Ben benieuwd naar je foto's.
Groet, Chris
Re: Even voorstellen
Waterrover schreef:c_mm01 schreef:Hallo Allemaal, binnenkort ontvangen wij onze eerste range rover een P38 uit 1995 met 179.000 km. Is handgeschakeld met 4.0. motor.
Mvgr,
Martijn
Hoi Martijn,
Welkom hier, en dat je maar veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst mag rijden! Mocht je in de buurt wonen, altijd welkom voor een bakkie. Ben benieuwd naar je foto's.
Groet, Chris
Hoi Chris, ook woonachtig in het aardbevingsgebied Hellum, gemeente Slochteren.
Groet,
Martijn
Terug naar “Nieuw op het forum”