VeeTee schreef:Landmarcs schreef:VeeTee schreef:
Precies, je mag op je vooruit plakken wat je wilt...![]()
![]()
![]()
Da's niet helemaal waar, en misschien wel helemaal niet waar.
Een Defender voorruit is zo klein dat je al heel snel het uitzicht teveel beperkt.
Overigens heb je bij een Defender een niet te verwaarlozen probleem met al die "verplichte" stickers.
Maak je een rondje Europa en plak je al die plakettes en vignettes op je voorruit dan heb je geen ruit meer over.
In sommige landen zijn er zelfs voorschiften mbt een verbod op andere vignetten
... gelukkig zijn de Duitsers kennelijk ruimdenkend daar mag dus zelfs een nep-plakette.
(Nu ja, mogen ... je loopt denkelijk minder kans om op het eerste gezicht eruit gehaald te worden, ben je "erbij" dan ben je er natuurlijk wel roodgloeiend bij.)
Groeten MarcS
Ik had het over wat je wilt, niet waar je wilt...
I know ! Maar de sticker-autoriteiten willen graag dat je ze allemaal op je voorruit plakt, dwz soms willen ze dat je ze niet kan loshalen en tegelijk wensen ze dat zij de enige zijn op de voorruit .... en als dan ieder land z'n eigen stickers vereist heb je bij een beetje rondreis een aanhanger aan voorruiten nodig.
Doe je het met alleen die ene voorruit dan is ie snel best vol ... ik vind die Duitse miljö-plakette bijv achterlijk groot, zo groot dat ik 'm nog niet heb opgeplakt, ik wacht wel tot het moment van noodzaak daar is. Liefst plak ik 'm op een transparantje zodat ie ook weer eenvoudig verwijderbaar is alleen mag dat weer niet.
Groeten MarcS