Interieur ben ik grondig aan het reinigen (alles nog wel heel maar gebruikt), tussenbak lekt een beetje olie dus daar komen nieuwe keerringen en evt pakkingen in (is dat handig onder de auto te doen of beter op de werkbank?). Verder is ie nu gechipt, rijd als een beest, maar de vorige eigenaar heeft wel problemen gehad met kromme spruitstukken en een keer een koppakking, ik overweeg om de originele chip weer terug te zetten. Achter zit de luchtvering er nog op, iemand ervaring of je daar een autoverntiel op kan zetten zodat (mocht te compressor of de regeling falen) je hem onderweg met een externe compressor wel op druk kan zetten? En zo zal ik nog wel wat dingetje tegen gaan komen. Ben zelf redelijk handig, heb ik het verleden een Samurai gehad (en SPOA verhoogd) en rij al jaren motor, oa offroad rally met een zelf verbouwde Honda XR600. Haynes manual is besteld. Daarnaast hebben we nog een Renault Esapce als gezinsauto die ik zelf onderhoud.
Oja, het is een blauwe, 50 mm verhoogd, stalen lierbumper met 9000 ponds lier en mooie 235/85/R16 AT bandjes. Hier een plaatje naast de Duster van mijn broer