Gezien ze toen ze klein waren vervoerd werden met div LR's is het virus erin geslopen. Beide hebben hard gewerkt en de centen bij elkaar gebuffeld met als resultaat dat er een Freelander voor de deur staat (2004). Nu ben ik dus "De Sjaak"
Tijdens de rit naar huis bleef de motor een tikkende klep hebben en houden, vervolgens ging het amber motor lampje branden en bij bijna thuis komst besloeg de auto tweemaal spontaan. Ik voel aan mijn water, eksterogen, mijn verloren haren dat er werk aan de winkel komt
Vroeger toen ik zelf nog jong en hoe zal ik het noemen "nog niet zo ervaren" was had ik gelukkig zo een dikke bijbel met plaatjes van mijn RR, ieder boutje en moertje stond erop. Alles heb ik in de loop der jaren wel in en uit elkaar gehad. Nu is mijn vraag als iemand dit leest, is er ook zo een boek te verkrijgen van de Freelander. Ik ben bang dat als deze er is hij net zo versleten gaat worden als die van mijn RR.
Ik hoop op werkbare reactie's want als ik mijn mannen begrijp zijn ze nog hele leuke dingen van plan met de auto.
Grtz, De Sjaak (Guillermo)