Even voorstellen: Lola!

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Lola

Even voorstellen: Lola!

Berichtdoor Lola » 15 Jan 2016, 11:30

Hallo allemaal,

Wij zijn Janneke en Lucas, sinds gisteren de trotse nieuwe baasjes van Lola! Lola is een Defender 110 uit 1984 met een gereviseerde 300 TDI motor, een tent op het dak en twee eigenaren die helemaal nieuw zijn in de 4x4 wereld.

De komende weken gaan we onze auto voorbereiden op het vervoeren van 4 personen (gordels achter zitten er nog niet in, maar dat is wel noodzakelijk voor Stijn en Pim). Daarnaast willen we ons meer gaan verdiepen in de wondere wereld van het off-road rijden en hier samen mee gaan oefenen.

Over de auto zijn we al helemaal enthousiast en we kijken er naar uit om hier alles over te weten te komen en jullie beter te leren kennen!

Groet,
Janneke & Lucas

ppw

Re: Even voorstellen: Lola!

Berichtdoor ppw » 15 Jan 2016, 12:52

wel.... welkom, wordt meteen lid en je kunt morgen de eerste moddertreden zetten in Heerde... ;) ;)
en ik heb op mijn eerste off road evenement jaren geleden een Marshall aan z'n hesje gegrepen en deze beste man ging naast me zitten en legde alles uit... heb er nog steeds profijt van! :lol:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 15 Jan 2016, 12:54

Lola schreef:Hallo allemaal,

Wij zijn Janneke en Lucas, sinds gisteren de trotse nieuwe baasjes van Lola! Lola is een Defender 110 uit 1984 met een gereviseerde 300 TDI motor, een tent op het dak en twee eigenaren die helemaal nieuw zijn in de 4x4 wereld.

De komende weken gaan we onze auto voorbereiden op het vervoeren van 4 personen (gordels achter zitten er nog niet in, maar dat is wel noodzakelijk voor Stijn en Pim). Daarnaast willen we ons meer gaan verdiepen in de wondere wereld van het off-road rijden en hier samen mee gaan oefenen.

Over de auto zijn we al helemaal enthousiast en we kijken er naar uit om hier alles over te weten te komen en jullie beter te leren kennen!

Groet,
Janneke & Lucas

Welkom in de Land Rover wereld, en alvast veel veilige kilometers toegewenst met zo min mogelijk panne. Een aanrader is het bezoek aan de 4x4 vakantiebeurs die elk jaar in maart wordt gehouden. Wij gaan er elk jaar heen voor het opdoen van informatie, kijken naar materiaal en weerzien van bekenden. Wellicht zien we jullie daar?

Groet, Chris

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Jan 2016, 15:24

Welkom

Debk er aan dat die gordels er wellicht niet zitten omdat de auto als grijs kenteken geregistreerd staat.. in dat geval moet je dat wijzigen zodra hij niet meer aan de inrichtingseisen voldoet, ben je eventueel BPM restbedrag verschuldigd (gezien 300tdi denk ik dat niet) en wordt de mrb hoger
gone

Lola

Berichtdoor Lola » 15 Jan 2016, 16:04

Roger B. schreef:Welkom

Debk er aan dat die gordels er wellicht niet zitten omdat de auto als grijs kenteken geregistreerd staat.. in dat geval moet je dat wijzigen zodra hij niet meer aan de inrichtingseisen voldoet, ben je eventueel BPM restbedrag verschuldigd (gezien 300tdi denk ik dat niet) en wordt de mrb hoger

Lola is een camper :D

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 15 Jan 2016, 16:07

Dan opletten dat het aantal zitplaatsen op kenteken klopt en dat je inrichting aan de eisen voldoet
gone

Lola

Berichtdoor Lola » 15 Jan 2016, 16:20

Roger B. schreef:Dan opletten dat het aantal zitplaatsen op kenteken klopt en dat je inrichting aan de eisen voldoet

Zoals Johan Cruijff zou zeggen: "... maar das logisch", bedankt voor het meedenken!

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 16 Jan 2016, 11:21

Welkom hier :D Dacht eerst dat Lola terug was, in mijn herinnering was er al eens een Lola actief hier. Had/heeft een witte 130 dacht ik.
In elk geval veel fijne en veilige km's on en off-road.

Edit: had idd gelijk, lola-130 was de naam viewtopic.php?f=14&t=1676 ;)

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

allard

Berichtdoor allard » 16 Jan 2016, 17:30

Lola schreef:
Roger B. schreef:Welkom

Lola is een camper :D

Welkom! Maar nu hen ik nieuwsgierig: een camper met tent op het dak. Hoe zit dat precies? Heb je een hefdak waarop je ook nog eens een tent hebt, of een vast dak dat hoog genoeg is om voor het campertarief in aanmerking te komen, met daar bovenop een tent?
130 HCPU TD5 MY2000

Lola

Berichtdoor Lola » 18 Jan 2016, 14:55

Een tent op het dak, waarin een gat zit naar de tent. Hierdoor ontstaat (als de tent opengeklapt is) een ruimte met stahoogte in de auto. Zodra het weer lekker weer is, post ik een aantal foto`s. Scheelt heel veel wegenbelasting en is nog praktisch ook. :D

Terug naar “Nieuw op het forum”