Zonnetje schijnt in Leiden hopelijk bij jou ook, ben errug benieuwd naar die foto's.
Groet Ron
Ps: in iedergeval goede km toegewenst
Even voorstellen: Lola!
Re: Even voorstellen: Lola!
110-Td5 X-tech 2006
Dat zou ik ook zeggen ja: hefdak. Maar misschien is het toch iets anders dan? Bijv zo'n "vaste" Maggiolina zonder bodem en een gat in het dak of zo?
130 HCPU TD5 MY2000
is dit de oude van Maurice? uit Leiden/Oegstgeest...die nu voor een MAN is gegaan??
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Sinds wanneer staat Lola op camperkenteken met bijpassend kwarttarrief.
Ik heb met mijn 86-er 110 veel gezeik gehad bij de belastingdienst. Dat was in 2012..
Foto's!!

Ik heb met mijn 86-er 110 veel gezeik gehad bij de belastingdienst. Dat was in 2012..
Foto's!!
Def 2004 TD5 130 HCamperPU
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
In 2012 had je nog het 130cm af fabriek verhaal, en wie weet stond deze Lola al voor 2002 op Camperkenteken.
110-Td5 X-tech 2006
Die 130 cm af-fabriek is volgens mij nog steeds zo hoor, tenminste afgelopen jaar nog wel.
G-J.
G-J.
-
Landmarcs
Crazy-G schreef:Die 130 cm af-fabriek is volgens mij nog steeds zo hoor, tenminste afgelopen jaar nog wel.
Ja en nee. Sinds een vasthoudende 130-er het tot in hoger beroep heeft uitgevochten is "af-fabriek" opgerekt.
De belastingdienst hanteerde nl verschikkende "fabrieken", dwz, bij een camper die elders werd omgebouwd werd voor de "fabriek" niet de poort van de automobielfabrikant gehanteerd maar die van de camper-ombouwer. Bij de individuele ombouwer werd wel de oorspronkelijke "fabriek" voor de "af-fabrieksmaat" genomen (in ons geval dus de maatvoering aan de Solihull-poort). Dit onderscheid bleek ook in het hoger beroep een onhoudbaar onderscheid. Dus zodra je een 130 cm carosserie "fabriekt" en je doet dit zo dat de auto ook verder aan de camper-eisen gaat voldoen dan kan je op iedere basis een 130 cm+hefdak camper maken die ook onder het camper-tarief valt.
Groeten MarcS
Damn, heb ik daarvoor m'n 110 weggedaan? Had ik moeten weten . . . . . alhoewel, ik heb nu voor het geld van mijn 110 een mooie Lightweight die belastingvrij is en ik had het eigenlijk wel al aan zien komen en had toch het geld niet om de 110 om te bouwen en dergelijke.
Maar in elk geval mooi dat het verbeterd is, wellicht in de toekomst toch nog . . . . . . . .
Moet wat te dromen hebben.
G-J.
Maar in elk geval mooi dat het verbeterd is, wellicht in de toekomst toch nog . . . . . . . .
G-J.
-
Landmarcs
Crazy-G schreef:Damn, heb ik daarvoor m'n 110 weggedaan? Had ik moeten weten . . . . . alhoewel, ik heb nu voor het geld van mijn 110 een mooie Lightweight die belastingvrij is en ik had het eigenlijk wel al aan zien komen en had toch het geld niet om de 110 om te bouwen en dergelijke.
't Is behoorlijk passen en meten om van een 110 een camper te maken. Met een 130 heb je meer ruimte en ook een praktischer voertuig (maar ook meer ruimte nodig op de oprit en op de supermarkt-P-plaats).
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”