zal me even netjes voorstellen: Joris van Ginderen, 35jr oud, zelfstandig ondernemer (Trestec BV), vader van 3 koters en bevlogen autofanaat en -sleutelaar. Ooit een van mijn eerste rijlessen gekregen door Bart Lindeboom, mede LRCH-lid en broer van mijn moeder, in zijn blauwe Range Rover Classic. Na het behalen van mijn rijbewijs is de autogekte toegeslagen. Mijn eerste auto was een 205 GTi, icoon uit de jaren 80-90, fantastische auto en daarom nog steeds in mijn bezit (een paar...
Ik ben te veel liefhebber om over te stappen naar een duffe familybak... het moest dus wel een toffe en bijzonder familybak worden. Ik kwam uit bij de Range Rover Classic.
Na lang zoeken een mooi roestvrij exemplaar gevonden, die ik nog steeds rijd. (dik 45.000 per jaar) Ik heb hem technisch opgelapt, nadat ik hem laten voorzien van een nieuwe laklaag.
Omdat foto's altijd leuk leesvoer is

Mijn nieuwste project: bedoelt voor offroading en greenlaning.
Prachtig gerestaureerd en geconserveerd belastingvrij chassis met daarop een intens rotte koets. Kortom: perfekt!

De kokers waren zo krokant, dat ik besloten heb zowel binnen- als buitenkoker eruit te slijpen en zelf nieuwe te maken van dikwandige koker. Deze dienen gelijk als rock- en treesliders en kunnen wel tegen een stootje.

Het begint te vlotten, maar er zit echt vreselijk veel werk in. Ik hoop de 16e hem de eerste keer te kunnen uittesten op de motorcrossbaan in Heerde!
Hieronder nog een paar foto's van wat motorconversies die ik heb gedaan bij 205-jes. Uiteraard niet het merk wat hier wordt vertegenwoordigd, maar mogelijk wel leuk technisch leesvoer.
205 T16. Motorblok: 2.0i 16V Turbo Chargecooler 405 T16. Volledig custom-built in een tijdsbestek van 11 jaar.

205 CTi 2.0 Turbo 315pk. Motor 2.0i 8V, Citroen Evasion :Volledige zelfbouwmotor (pronkstuk op techniekgebied)

205 3.0 V6 24v. Een van de weinige 205-jes met 3.0 V6 op kenteken!

205 CTi DIMMA 2.0 16V RFS. Motorblok afkomstig uit een Citroen Xsara uit 2002, complete revisie.

406 coupe 3.0 V6 Turbo. Standaard 3.0 V6 met een Turbo eraan toegevoegd.

Ik hoop het komende jaar lekker veel te kunnen meerijden met evenementen!
Grt, Joris!