Een korte introductie daar ik weet dat dit op fora zeer gewaardeerd wordt.
Ik ben Rik, 28 jaar, woonachtig in het stadscentrum van Arnhem en opgevoed als Anglofiel (met name Jaguar, Land Rover), maar heb ook zeer zeker een voorliefde voor Italiaans schoon.
Ik ben de trotse eigenaar van een TVR Chimaera 400 HC welke voorzien is van een stroker-kit en in plaats van 285pk nu 347pk levert. Daarnaast heb ik een Alfa Romeo 156 GTA (Sportwagon) welke niet meer geheel standaard is en gisteren is het wagenpark vergezeld door een Range Rover Classic uit 1972.
Stiekem ben ik niet helemaal nieuw meer, 4 jaar geleden stond ik nog met mijn Discovery V8i in de klei in Lent en heeft een aantal van jullie geprobeerd mij hier uit te halen... Mooie 'expeditie'. Jammer dat de Disco naderhand totalloss verklaard kon worden.
De Range Rover is echter voor dagelijks gebruik bedoeld en zal ik na de winter weer zoveel mogelijk period proberen te maken.
Geen introductie zonder foto's:

Goed, nu voor wat hulp.
Gisteren heb ik moeten constateren dat er koelwater in de olie zit.
Daar ik 'm net 4 uur in de schuur had staan geen idee hoe hevig 'ie lekt (wil er vanavond even mee aan de slag).
Ondanks dat ik aardig technisch ben (vooral handig met die K-serie motortjes zoals in de Freelander; nog een beetje nieuw op RV8 gebied, althans de problemen met deze motoren) weet ik niet hoe ik moet uitsluiten of ik de koppakkingen moet vervangen of het blok moet uitwisselen.