Mijn naam is Peter Bosman,
en heb dit voorjaar voor een schijntje bij een klant onderweg een Freelander (1) meegenomen uit 1999 omdat hij er vanaf wilde.
Nu dat heb ik geweten ook, en dit jaar alleen dus vervangen:
Wiellagers (geheel naar de vaantjes)
Stuurbekrachtiging (lek)
Remmen (schijven plus blokken)
Drukgroep
Koppelingsplaten
Drukaslager
Tussenbak
Achtercardan incl. Visco koppeling
Banden
Ontevreden, nee geheel niet (just love it) en denk dat deze wagen gewoon bij mij hoort.
Ondertussen een fijn draaiende auto en dacht dat het eens tijd ging worden om mij te registreren bij de LRCH om de kennis en ervaring als vraagbaak te gebruiken bij toekomstige problemen.
Ik ben namelijk niet wereldvreemd en realiseer mij dat die vast nog wel een keertje zullen komen.
Ondertussen trek ik er zo vaak als mogelijk met de hond op uit en geniet van elke liter brandstof die erdoor gaat.
Ik wens voor alle LR liefhebbers een mooie kerst en veilige jaarwisseling zodat we ook in 2016 weer kunnen genieten van al dat moois.
Even voorstellen...........
-
peterbosman
Re: Even voorstellen...........
Welkom hier
Geloof dat het landrover virus je helemaal te pakken heeft
Daar kom je mooi niet meer van af
Nog veel meer fijne en veilige km's. On én off-raod.
Ook fijne dagen.
Groet Jan
Ook fijne dagen.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: Even voorstellen...........
Welkom Peter! Mooi om die positiviteit te lezen ondanks de onderdelen die je al hebt vervangen. Fijne dagen en goede jaarwisseling!
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
Terug naar “Nieuw op het forum”