Nieuw lid.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
m.tenkate

Nieuw lid.

Berichtdoor m.tenkate » 17 Dec 2015, 01:04

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel en kom uit het mooie pitoreske Ootmarsum.

Vanaf 1 januari officieel lid van de LRCH, en als voorproefje heb ik afgelopen zondag mee mogen doen met de kerstrit.
Super geregeld!
Sinds kort dus weer in het bezit van een LAND ROVER weer een FREELANDER maar dan een TD4 automaat BJ. 2006 met een kmst. van 181.000 km.
Mijn eerste FREELANDER was helaas niet zo'n succes dit was het "oude" type met de 1.8 benzine motor.
Deze heeft me helaas veel kopzorgen bezorgt, hoop dan ook dat het met deze beter afloopt :) tot nu toe eigenlijk geen problemen, ja......als je besmet bent met het virus gaat het niet meer over.
Helemaal vreemd met LAND ROVER ben ik niet, heb jaren gewerkt als monteur bij ministerie van defensie en heb dus menig rover onder handen gehad.

Mocht ik toch rare verschijnselen tegenkomen dan zal ik me melden op dit forum, ik ga ervan uit dat er genoeg techneuten zijn die wel ergens een oplossing voor weten.

Tot slot nog even een foto van de FREELANDER.

Groeten en tot ...... later
Land Rover Kerstrit 2015.jpg
My FREELANDER

Coen83

Re: Nieuw lid.

Berichtdoor Coen83 » 17 Dec 2015, 08:54

welkom! Mooi ding, zag hem staan zondag volgens mij....
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 17 Dec 2015, 12:36

Welkom hier :D Veel geluk, fijne én veilige km's on én off-road met de nieuwe aanwinst.

Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Freelandermans Td4

Berichtdoor Freelandermans Td4 » 21 Jun 2016, 15:57

Hallo Marcel,

Ook ik ben sinds kort lid bij de LRCH en ook ik ben de trotse bezitter van een Freelander Td4.
Volgens mij waren jullie ook op de vaderdagrit van zondag....zag de auto staan.
Wat mij verbaast is dat er weinig leden een Freelander hebben.

Hoop dat je veel plezier zult hebben van je Td4, mij bevalt het boven verwachting goed.

Groet,

Patrick

Terug naar “Nieuw op het forum”