Even voorstellen, mijn naam is Toon en ben sedert 2 jaar in het bezit van een D2 2001.
Smoor verliefd op vanaf dag 1. Spendeer er dagelijks meerdere km's in en geniet van elke minuut.
Ondertussen al 2 zomers voor meerdere weken in Zweden rond gereden super gewoon (ook volgens mijn vrouw, de 3 kids en de hond).
Ik zou hem (of is het haar?) nog wel wat meer willen aanpassen om nog wat avontuurlijker op vakantie te kunnen gaan.
Ondertussen is de plastiek voorbumber vervangen door een duurzaam stalen exemplaar en hebben de straat sloefen plaats gemaakt voor Coopers (M=S voor de winter, A/T3 voor de zomer).
Op het programma staat nog een daktent, verstralers, air compressor, winch(???).
Ondertussen heeft iedereen hier de (soft) off-road microbe te pakken. En merken we dat onze reizen stilaan wat avontuurlijker worden daar is onze Holtkamper cocoon natuurlijk ook niet rouwig om.
groeten
Disco2Love
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Disco2Love
ToonD2 schreef:Even voorstellen, mijn naam is Toon en ben sedert 2 jaar in het bezit van een D2 2001.
Smoor verliefd op vanaf dag 1. Spendeer er dagelijks meerdere km's in en geniet van elke minuut.
Ondertussen al 2 zomers voor meerdere weken in Zweden rond gereden super gewoon (ook volgens mijn vrouw, de 3 kids en de hond).
Ik zou hem (of is het haar?) nog wel wat meer willen aanpassen om nog wat avontuurlijker op vakantie te kunnen gaan.
Ondertussen is de plastiek voorbumber vervangen door een duurzaam stalen exemplaar en hebben de straat sloefen plaats gemaakt voor Coopers (M=S voor de winter, A/T3 voor de zomer).
Op het programma staat nog een daktent, verstralers, air compressor, winch(???).
Ondertussen heeft iedereen hier de (soft) off-road microbe te pakken. En merken we dat onze reizen stilaan wat avontuurlijker worden daar is onze Holtkamper cocoon natuurlijk ook niet rouwig om.
groeten
Leuk om weer een fan van de disco 2 te ontmoeten, ik wens je dan ook veel veilige kilometers met je auto. Zelf heb ik ook e.e.a. gewijzigd aan de auto, zoals stalen voor- en achterbumper, treesliders, Koni Raid voor- en achter, bescherming onder de auto,en wat extra lampjes. Wat je in de gaten moet houden, is het gewicht van de auto met alle extra aanpassingen. Je zit zo op de 2500 kg (LEEG), en met een roofrack + daktent kan je niet zoveel meer meenemen.
Groet, Chris
cool, nóg een D2! wij genieten met z´n 4en ook van onze Disco, vooral in de vakanties.
inmiddels ook al voorzien van meerdere opties, word steeds meer onze wagen
inmiddels ook al voorzien van meerdere opties, word steeds meer onze wagen
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
-
Roger B.
nog geen maand gelee wilde je hem nog weg doen
Welkom hier Toon, en veel plezier met je D2
Welkom hier Toon, en veel plezier met je D2
gone
Welkom hier
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
The Puffle
Hey Toon,
Welkom hier! Goed voorbeeld gehad in Frankrijk een paar jaar terug met onze Defender en Cocoon Off Road.
Was ergens in de buurt van de Pyreneeën, op de camping van Cor, Le Bon Choix.
Gr Ger
Welkom hier! Goed voorbeeld gehad in Frankrijk een paar jaar terug met onze Defender en Cocoon Off Road.
Gr Ger
Welkom Toon
Welkom Toon, prachtige wagens die D2's! Ben er stiekem ook wel fan van 
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
The Puffle schreef:Hey Toon,
Gr Ger
Ger,
Bij Cor hebben we een paar jaar geleden geweest, super toffe camping en toffe mensen. Dringend nog eens naar daar afzakken denk ik.
Toon
Disco2Love
Terug naar “Nieuw op het forum”