Even een vraag,
Ik merkte dat de auto niet goed trekt, woon in de bergen dus kom nergens meer tegenop.
Bleek dat een slang van de automatische versnelling kapot is gegaan en een spoor olie achter de auto aan.
Garage heeft hem opgehaald nieuwe olie erin en de slang met een slangklem weer vast gezet.
Nu trekt de auto helemaal niet meer en denkt de garage dat de koppelomvormer het begeven heeft.
Is er iemand die mij hier meer van kan vertellen? En of het herkenbaar is?
Alvast bedankt
Dicovery 2 van 2003
-
Roger B.
Re: Dicovery 2 van 2003
Waarom niet de slang vervangen? Ze hoort zeker niet met een slangklemmetje.
Koppelomvormer lijkt me na olie tekort niet primaire verdachte. Denk eerder dat je de bak hebt opgerookt en de frictieplaatjrs verbrand zijn. Dat zou dan een automaatrevisie betekenen.
Kan peter de koning in zuid beijerland aanbevelen
Koppelomvormer lijkt me na olie tekort niet primaire verdachte. Denk eerder dat je de bak hebt opgerookt en de frictieplaatjrs verbrand zijn. Dat zou dan een automaatrevisie betekenen.
Kan peter de koning in zuid beijerland aanbevelen
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Kan peter de koning in zuid beijerland aanbevelen
Ik ben bang dat "In de bergen" en Zuid-Beijerland niet echt dicht naast elkaar liggen.
Wel weer een voordeeltje: Van "In de bergen" naar Zuid-Beijerland is gemiddeld helling af.
Groeten MarcS
Ja de bergen in zuid Frankrijk dus niet naast de deur van Zuid-Beijerland
Die slang wil ik wel vernieuwen maar garage dacht eerst maar eens te kijken wat het probleem is.
Die slang wil ik wel vernieuwen maar garage dacht eerst maar eens te kijken wat het probleem is.
-
Roger B.
Ook een automaat kun je op een pallet binden en versturen Marc... peter heeft recent een bak uit oostenrijk en een uit hamburg gedaan die gewoon naar hem opgestuurd werden en weer gereviseerd retour eigenaar
gone
-
Landmarcs
Roger B. schreef:Ook een automaat kun je op een pallet binden en versturen Marc... peter heeft recent een bak uit oostenrijk en een uit hamburg gedaan die gewoon naar hem opgestuurd werden en weer gereviseerd retour eigenaar
Niets is onmogelijk en zelfs dat niet. Als mijn herinnering mij niet in de steek laat stuurde jij de automaatbak met omringende auto op een auto-ambulance naar Zuid-Beijerland (maar dat was alleen maar een stukje de grote rivieren af zakken).
Groeten MarcS
-
Roger B.
Ja.... omdat ik voor de meerprijs van het uit en inbouwen door peter geen zin had er zelf aan te beginnen...
De offroader heb ik alleen de bak bij peter opgehaald en later mijn bak weer bij hem terug gebracht
De offroader heb ik alleen de bak bij peter opgehaald en later mijn bak weer bij hem terug gebracht
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”