Hallo ik ben Misja. Al ca twee jaar in bezit van een Disco2 TD5 uit 2002. Deze auto gekocht van een eigenaar die er weinig mee deed, hij had m voor "de jacht" ..!? daarom een huidige KM stand van slechts 150.000. Maar het zou geen Landrover zijn als er niet toch het eea aan zou mankeren dus gelukkig heb ik al wat kunnen sleutelen (luchtvering, ACE, injector bedrading, spanrol,enz) ik begin m aardig goed te kennen! Inmiddels ook een Nanocom aangeschaft om diagnose te kunnen doen.
Het mooiste avontuur met de Disco was een reis naar Tunesië, door de sahara gereden echt een aanrader!
Effin, jullie zullen mij nog wel tegenkomen op t forum en bij de club evenementen.. het virus heeft definitief toegeslagen..
Nieuw bij LRCH
-
Roger B.
Re: Nieuw bij LRCH
Welkom.
Foto verslagen in het reizen forum zijn zeer geliefd bij sommige forumbezoekers
Foto verslagen in het reizen forum zijn zeer geliefd bij sommige forumbezoekers
gone
Welkom.
Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen.
Ben benieuwd naar de foto's en de verhalen.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Welkom hier
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Welkom Misja! Heel gaaf dat je naar de Sahara bent gegaan met die Disco. Roger gooide het balletje al op, van sommige van die mensen ben ik er een van
Ik lees graag over die verhalen 
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
- Martijn en Caroline
Dag Misja, en wij redactie van het LRCH magazine houden ons aanbevolen voor -sterke- verhalen en foto's, mag kort en lang zijn.
Groeten Martijn Bertram redactie@lrch.nl
Groeten Martijn Bertram redactie@lrch.nl
Terug naar “Nieuw op het forum”