Hallo allemaal en een vraag over onderhoudskosten
Re: Hallo allemaal en een vraag over onderhoudskosten
vergeet Bisselink en Gerrits niet in Nijmegen!
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Eigenlijk kan ik ook nog wel 2 gasten noemen waar IK drama heb meegemaakt. Waar gaan we dat melden dan?
Koppeling is door 1 van hun vervangen en een paar maanden daarna begint de auto met wegrijden te bobberen. Alleen als het wat kouder wordt en met koude motor?! Na overleg wilde hij er wel naar kijken maar het "was dan gelijk het einde van onze zakelijke overeenkomst"!
Ik heb hem bericht dat ie in de stront kon zakken en zou zijn naam als het te pas kwam vergruizen. Wat een sukkels zitten erbij, ongelofelijk!
Ik zit nu in het "Noorden" en voel mij daar thuis. Goedkoop, nee. Maar gebeurt wel goed! Zij zien ook zaken die de anderen fout gedaan hebben.
Helaas zijn de 2 voor mij beste monteurs er nu weg gegaan. Dat vind ik dan weer niet zo leuk...
Koppeling is door 1 van hun vervangen en een paar maanden daarna begint de auto met wegrijden te bobberen. Alleen als het wat kouder wordt en met koude motor?! Na overleg wilde hij er wel naar kijken maar het "was dan gelijk het einde van onze zakelijke overeenkomst"!
Ik heb hem bericht dat ie in de stront kon zakken en zou zijn naam als het te pas kwam vergruizen. Wat een sukkels zitten erbij, ongelofelijk!
Ik zit nu in het "Noorden" en voel mij daar thuis. Goedkoop, nee. Maar gebeurt wel goed! Zij zien ook zaken die de anderen fout gedaan hebben.
Helaas zijn de 2 voor mij beste monteurs er nu weg gegaan. Dat vind ik dan weer niet zo leuk...
Failing to prepare is preparing to fail!
-
Roger B.
Coen83 schreef:vergeet Bisselink en Gerrits niet in Nijmegen!
is dat midden nederland dan?? dan zit ik ook in midden nederland
en elk adres vind je wel goede en slechte recenties van...... en die slechte vallen altijd meer op.... ook van jouw adres en ook van elk ander adres kun je die vinden. Mensen vertellen makkelijk hoe slecht hun ervaring is, maar goede ervaring vinden ze normaal en wordt niet genoemd.
Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, het gaat er om hoe die fouten opgelost worden
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”