Later
Witte Defender 110 V8
Witte Defender 110 V8
Sinds 2 weken eindelijk een redelijke 110 V8 gevonden. We zochten een belastingmilde 110 V8, en die blijken toch nog wel snel weg te zijn. Is voor ons een hele ontdekkingsreis dit land rover gebeuren, maar wel een gaaf ding zeg. Vond vandaag onder de bijrijdersstoel een 2e bezinetank, en dat is gezien het verbruik best handig
En heb al meteen op de 1e rit zonder benzine gestaan, want het gaat echt hard.
Maar goed, hij loopt nog niet echt jofel, en ik overweeg om er maar een edelbrock op te zetten, omdat goed afstellen toch ook een hoop tijd en dus geld kost. Daarnaast dacht ik ook aan een elektronische ontsteking (123igntion of zo), maar zo te zien zit er al een elektronische (basis) ontsteking in. Blok is van november 1987 volgens het plaatje op een kleppendeksel. Wou vandaag es even de bougies er uit draaien, maar dat zit nog wat vreemd leidingwerk (plaats ik zo nog wel een vraag over). Voor de rest gaan we wat netter maken, en groen schilderen/wrappen/?
Later
Later
Defender 110 V8 1985 LT85 Edelbrock 1404
Re: Witte Defender 110 V8
Gefeliciteerd met je aanschaf man! Heel gaaf zon V8
we zijn dol op fotos 
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
Re: Witte Defender 110 V8
Welkom hier
Veel fijne en veilige km's on én off-road.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Terug naar “Nieuw op het forum”