Ron63 schreef:Purmerend zitten al 2 garage's
Waarvan die ene, de dealer, jarenlang de "thuisbasis" van Rob Stewart was.
Groeten MarcS
Ron63 schreef:Purmerend zitten al 2 garage's
Landmarcs schreef:Ron63 schreef:Purmerend zitten al 2 garage's
Waarvan die ene, de dealer, jarenlang de "thuisbasis" van Rob Stewart was.
Groeten MarcS
Ron63 schreef:in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst
Ron63 schreef:Eerlijk gezegd, die van mij helaas niet.
Edward schreef:Ron63 schreef:Eerlijk gezegd, die van mij helaas niet.
Helaas niet? Dat je geen gedoe hebt met he wagen vind je jammer?![]()
Dat hoor je nie vaak nie.
Onze Disco is 5 jaar ouder en had twee ton meer gelopen dan de 130, maar met de Disco heb ik naast normaal onderhoud eigenlijk nooit wat. Met de 130 heb ik heul veul kleine en grote ergernissen gehad.![]()
![]()
Van inhouden op de snelweg via een kapotte diff naar een versnellingsbak die bij 100K al rottig aanvoelde en volgens de dealert vervangen moest worden.
Bij iedere beurt niet alleen de remblokken vervangen maar de hele klauw reviseren. Dat heb ik bij de Disco nog NOOIT hoeven doen.
Geen gedoe, HEERLIJK!
Landmarcs schreef:Maarrrr ... is veel van deze resultaten uit het verleden niet te verklaren door het gebruik van de auto's ?
Landmarcs schreef:Maarrrr ... is veel van deze resultaten uit het verleden niet te verklaren door het gebruik van de auto's ?
Iedere beurt nieuwe remblokken en klauwen ... ik rijd kennelijk wat minder als een "houthakker" (sorry houthakkers, jullie zijn het slachtoffer van een ingeburgerd onhandig taalgebruik) ... ik had pas na 5 jaar nieuwe remblokken nodig en heb nog steeds de oude remklauwen.
Differentieel en versnellingsbak zijn ook nog heel, maar ook nog niet over de 100K km grens heen.
Groeten MarcS
PS De hoeveelheid "gedoe" valt tot nog toe ook aardig mee, net als gedurende de 10 eerdere jaren met de Td5
Terug naar “Nieuw op het forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten