atilgen schreef:Welkom.
En met een paar knappe AT banden eronder, zal je versteld staan hoe ver je nog gaat komen.
Ja hierover heb ik nog wel wat vragen mbt de beste keuze banden. Ik zal een topic zoeken en anders openen in het techniek-gedeelte.
Veel plezier met je auto.
Dank!

En overweeg ook een lidmaatschap van de LRCH

Dat ga ik zeker doen. Ik laat het je weten wanneer ik de modder heb geproefd en er erg waarschijnlijk een nieuwe hobby bij heb!
roelof soeteman schreef:Hoi Lesley,
Welkom op het forum en veel plezier van je freelander. Zoals al eerder gezegd kunnen Freelanders verbazingwekkend veel buiten de verharde weg, zeker met een paar goede banden. Enige echte nadeel is de iets mindere bodemvrijheid dus bij diepe sporen moet je soms wat creatief zijn

Laat je zeker niet aanpraten dat het geen echte land rover is, ik heb met die van mij allebei heel veel offroad plezier gehad.
Dank je Roelof, ook voor de tips... en goed om te horen dat ik er toch een beetje bij hoor
Wel een kleine waarschuwing, hoewel freelanders (in mijn ervaring) nauwelijks schijnen te kunnen roesten, is rijden op het strand wel vragen om het roestduiveltje. In ieder geval naderhand heel goed wassen anders vallen er snel gaten in.
Ik ben geboren strandkoter en ben bekend met de verwoestende kracht van zout. Maar thanks voor de tip!
Hopelijk tot ziens op een evenement,
Roelof
Zou zomaar kunnen Roelof!