Hallo allemaal!

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
NcGroen

Re: Hallo allemaal!

Berichtdoor NcGroen » 08 Sep 2015, 07:35

Welkom Lesley!

Zoals Tim al schrijft, heb je tegenwoordig een vergunning nodig om op het strand te komen. Bij ons in Wijk aan Zee was het tot begin dit jaar gedoogd om tijdens het op- en afbreken van je strandhuisje met je 4x4 het strand op te rijden, maar ook dat is tegenwoordig verboden. En ze controleren er streng op, helaas. Ik had mijn Defender half februari gekocht en keek er wel naar uit om met m'n auto het strand op te rijden en het huisje van een maat van mij op te bouwen, maar dat zat er dus net niet in :(

Veel plezier met je FL, ziet er goed uit!
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.

LaRoLesley

Re: Hallo allemaal!

Berichtdoor LaRoLesley » 08 Sep 2015, 18:50

ppw schreef:ha, nog een A'dammer....
... ga anders eerst eens een keertje mee naar Almere... kost niets, en is net zo off road als je zelf wilt...

Ik stuur je effe een PB! Almere beetje off road modderen lijkt me wel een keertje leuk!!

NcGroen schreef:Welkom Lesley!

Zoals Tim al schrijft, heb je tegenwoordig een vergunning nodig om op het strand te komen....

Veel plezier met je FL, ziet er goed uit!

Ja IJmuiden mocht je vroeger ook met motor, auto of paard op het strand in "de maand met de R". Jammer!!

tim schreef:Hee Lesley,

ik neem aan dat je met je verwijzing van de combinatie strand en met je auto erop rijden verwijst richting overheid.
vrees dat je gelijk hebt, tenzij in het bezit van een vergunning is dat een dikke nooooogo.
of een stuk strand weten te kiezen waar je in geen mijlen iets kan tegen komen.
lang lang geleden ben ik ooit met een XT 600 Tenere vanuit scheveningen naar den helder gereden, maar wel op een winterzondag en 0600 uur starten, bij ijmuiden eraf/erop, en iets van 0900 aankomen in het noorden, waarbij " ontdekking" een slag minder was gezien het tijdstip/tijd van het jaar.
De terugweg over de weg.

wat ik vaak over freelanders lees, zoals al eerder beaamd alhier in je topic, is dat ze nog verbazing wekkend ver komen in het terrein.

rest mij je veel plezier te wensen met je aanschaf!

Grappig. Ik ging vroeger met een KTM over het strand van IJmuiden naar Zandvoort. Daar even iets drinken en weer terug. Deden we met wat vrienden regelmatig aan het eind van een dagje strand-crossen...
1ste LaRo: Freelander SE 2.5 V6

Terug naar “Nieuw op het forum”