Nu ik al een tijdje lid ben van de LRCH en mee lees op het forum vind ik het tijd worden om me ook hier eens voor te stellen.
Ik ben Floor, 27 jaartjes oud, woon in IJsselstein en ben in het dagelijks leven metaalbewerker.
Na jaren lang m'n nek verdraaid te hebben om alle langsrijdende Defenders goed te kunnen bekijken, heb ik er 1,5 jaar geleden zelf één gekocht. Heb het altijd al een mooie auto gevonden, en toen na het veranderen van baan ook financieel te doen werd hebben we de knoop doorgehakt. Het werd een 110 uit '94 met wat leuke accessoires en flink wat werk. Hebben er al heel veel plezier mee gehad (vakantie, greenlanen, kamperen, off-road dagen enz) en zeker geen seconde spijt. Sterker nog: Ik hoop altijd een Defender te kunnen blijven rijden!
Nog een (verouderd) foto'tje voor de liefhebbers.
Eindelijk voorstellen
Re: Eindelijk voorstellen
Welkom hier
Nog veel meer fijne km's on én off-road erbij dan maar.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Re: Eindelijk voorstellen
Welkom Floor, puik wagentje! Leuk dat je al bezig bent met het offroaden, greenlanen en kamperen. Je pakt de draad lekker op 
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.
Terug naar “Nieuw op het forum”