Hallo

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Steef77

Hallo

Berichtdoor Steef77 » 30 Jul 2015, 17:22

Hallo allemaal,
Wat een leuke community met allemaal dezelfde liefde voor de Land Rover. Na vele jaren een droom is de wens nu eindelijk uitgekomen en zijn we sinds begin juli de trotse eigenaars van een Defender 110 uit 2007. Doordat mijn zoon monteur is bij Land Rover zit ik dicht bij het vuur en is ondersteuning in huis. We hebben allerlei plannen met de wagen en gaan hem zeker voor vakantie en andere vrijtijdsbestedingen gebruiken. Eerst gaan we de auto een beetje naar onze eigen smaak aanpassen. Hopelijk tot ziens op een van de evenementen.

Waterrover
Beheerder

Re: Hallo

Berichtdoor Waterrover » 30 Jul 2015, 17:28

Steef77 schreef:Hallo allemaal,
Wat een leuke community met allemaal dezelfde liefde voor de Land Rover. Na vele jaren een droom is de wens nu eindelijk uitgekomen en zijn we sinds begin juli de trotse eigenaars van een Defender 110 uit 2007. Doordat mijn zoon monteur is bij Land Rover zit ik dicht bij het vuur en is ondersteuning in huis. We hebben allerlei plannen met de wagen en gaan hem zeker voor vakantie en andere vrijtijdsbestedingen gebruiken. Eerst gaan we de auto een beetje naar onze eigen smaak aanpassen. Hopelijk tot ziens op een van de evenementen.

Welkom bij de club, en veel veilige kilometers gewenst. Zo zie je maar dat dromen geen bedrog blijken... ;) Erg handig dat je dicht bij het vuur zit, zo lang je je niet brandt natuurlijk. :D Indien mogelijk zien we graag een foto van je nieuwe aanwinst.

Groet, Chris

atilgen

Berichtdoor atilgen » 30 Jul 2015, 17:54

Welkom.
En veel plezier met de auto.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel

NcGroen

Berichtdoor NcGroen » 02 Aug 2015, 22:21

Welkom Steef en veel plezier met je droom en op dit forum :)
Wat een heerlijk gevoel om lekker in je vel te zitten.

Terug naar “Nieuw op het forum”