Ik ben sinds een jaar in het bezit van een Land Rover Freelander uit 1999 als bedrijfsauto.
Ik rijd al een jaar met enorm veel plezier in deze auto en dit wil ik uiteraard graag zo houden....Erg graag zelfs. Terwijl het eigenlijk niet heel handig is, waarom niet?
Ben woonachtig en werkzaam in regio Rotterdam waar ze binnenkort de nieuwe regel in gaan stellen dat Dieselautos ouder dan 2001 niet meer in de stad welkom zijn, probleem hiervan is dat 1 van mijn voornaamste klanten in hartje Rotterdam gevestigd is...
Ik wilde dit probleem laten afhangen van de APK, waar hij nu staat, echter komen ze een probleem tegen die waarschijnlijk aardig wat gaat kosten, namelijk; speling op het stuur. Volgens de APK garage valt dit alleen op te lossen door een nieuw stuurkolom te plaatsen. Dit gaat enorm veel geld kosten en het zou voor mij verstandiger zijn om te gaan kijken naar een andere bedrijfswagen....Echter, ik ben verslaafd geraakt aan mijn mooie LaRo en wil hem eigenlijk niet kwijt, is toch een beetje mijn vriendinnetje geworden....
Heeft iemand hier misschien een andere oplossing voor of een stuurkolom voor een mooi prijsje liggen? Het gaat om een LaRo Freelander uit 1999 2.0 Diesel.
Uiteraard ook even een fototje bijgevoegd