Nieuw
-
johnovergeld
Nieuw
Ik ben gek op auto's uit de jaren 80 en 90. Ik heb natuurlijk ook dagelijks vervoer in de vorm van een S60. Mijn andere jaren 80 auto is een w124 diesel 250 automaat. Niet gekocht omdat hij wegenbelasting vrij was. Ik heb hem in januari 2014 gekocht toen de nieuwe maatregel van kracht was geworden. Het is er een in de eerste lak en hij had toen 187.000 kilometer gelopen. Terug naar waar ik hier voor ben. Ik heb op dit moment een Range Rover uit 1995. Mijn disco II heeft helaas de geest gegeven na 370.000 kilometer dieselen. Ik ga weer opzoek naar een hobby auto. En in de tussentijd geniet ik van mijn Range Rover 4.0 uit 95.
-
Waterrover
- Beheerder
Re: Nieuw
johnovergeld schreef:Ik ben gek op auto's uit de jaren 80 en 90. Ik heb natuurlijk ook dagelijks vervoer in de vorm van een S60. Mijn andere jaren 80 auto is een w124 diesel 250 automaat. Niet gekocht omdat hij wegenbelasting vrij was. Ik heb hem in januari 2014 gekocht toen de nieuwe maatregel van kracht was geworden. Het is er een in de eerste lak en hij had toen 187.000 kilometer gelopen. Terug naar waar ik hier voor ben. Ik heb op dit moment een Range Rover uit 1995. Mijn disco II heeft helaas de geest gegeven na 370.000 kilometer dieselen. Ik ga weer opzoek naar een hobby auto. En in de tussentijd geniet ik van mijn Range Rover 4.0 uit 95.
Welkom op het forum, en veel storingsvrije kilometers gewenst. Je hebt wel een bijzondere naam: 'John over geld' Ik neem aan dat jij de huishoudpot beheert
Waarom heeft je disco de geest gegeven? Normaal gesproken kunnen ze wel meer kilometers aan?
Groet, Chris
Re: Nieuw
Welkom hier
Idd 370k is niet overdreven idioot voor een Td5. Niet meer te repareren?
Groet Jan
Idd 370k is niet overdreven idioot voor een Td5. Niet meer te repareren?
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Terug naar “Nieuw op het forum”