Een poosje terug hebben wij gekampeerd op camping Maka, waar we ons lekker hebben verlekkerd aan mooie tenten en Laro's. De tent is er inmiddels, nu nog de auto... We zijn een samengesteld gezin van 8 personen, dus een defender is zeer welkom. We hopen hier wat meer te leren over deze mooie wagen. Mijn vader had vroeger ook land rovers, dus het zit er toch een beetje in
Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo,
Een poosje terug hebben wij gekampeerd op camping Maka, waar we ons lekker hebben verlekkerd aan mooie tenten en Laro's. De tent is er inmiddels, nu nog de auto... We zijn een samengesteld gezin van 8 personen, dus een defender is zeer welkom. We hopen hier wat meer te leren over deze mooie wagen. Mijn vader had vroeger ook land rovers, dus het zit er toch een beetje in
Re: Even voorstellen
Welkom hier
Kamperen en landrover gaan goed samen, eigenlijk heel vaak
Succes met de zoektocht naar een landrover die bij jullie past.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Vinden wij ook! Bedankt.
-
Waterrover
- Beheerder
Elfi schreef:Hallo,
Welkom op het forum en bij de LRCH!
Ik lees dat jullie een groot gezin hebben, als die allemaal in een Defender moeten passen, is dat niet wat krap? Of zijn het nog kinderen? Er zijn inderdaad Defenders met extra bankjes, die wellicht in die behoefte kunnen voorzien. Zelfs met 3 voorin is mogelijk. Ik weet overigens niet of dat ook bij een Puma model mogelijk is? Ik wens jullie veel succes in jullie zoektocht. Kijken jullie naar een nieuwe, of een occasion? Wordt het een nieuwe, dan weet ik nog een mooie te staan.
Groet, Chris
Waterrover schreef:[Ik lees dat jullie een groot gezin hebben, als die allemaal in een Defender moeten passen, is dat niet wat krap?
We zijn niet allemaal zo verwent
9 persoons is er inderdaad niet meer in de Puma, is gestopt in 2006/2007 met de TD5
Groet
Ron
110-Td5 X-tech 2006
Een groot gezin mét bagage is in elke auto een lastige combi. Een aanhanger is dan toch vaak iets wat je voor lief erbij moet nemen tenzij je ontzettend basic gaat kamperen. Zoals Marc op zijn fiets. Wij kunnen met ons vijven prima weg met de 110 en dan gaat de picknick bank met een aantal kisten op het dak. We kunnen dan niet te veel zooi mee maar voor een korte vakantie is het prima.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
We hadden ons inderdaad al gerealiseerd dat er een hoop op het dak zou moeten of een aanhanger mee. We zoeken een occasion, maar we hebben al gezien dat willen we wat comfort, omdat we een lange reis gaan maken toch wat langer moeten sparen... Voor nu misschien dan een goedkopere Discovery en dan maar met twee auto's op pad of een busje huren. We hebben kinderen van 3 t/m 15 jaar en veilig vervoeren met gordel is ook belangrijk. Overigens hebben we wel genoten van ons proefritje in een Santana gisteren
Ondertussen blijven we ons fijn verdiepen in en sparen voor een Defender.
Ondertussen blijven we ons fijn verdiepen in en sparen voor een Defender.
" size does matter"; ford exursion misschien?
met 8 man op een langere autovakantie en welke landrover dan ook ; ik vrees heel lastig.
tenzij je mekaar graag de tent uitvecht.
Een Chevy Van huren misschien een optie?
met 8 man op een langere autovakantie en welke landrover dan ook ; ik vrees heel lastig.
tenzij je mekaar graag de tent uitvecht.
Een Chevy Van huren misschien een optie?
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Vorig jaar zijn we met een Transitbusje naar zuid-Frankrijk geweest. Gelukkig maakte deze veel kabaal en konden we de kinderen niet verstaan... 
-
Roger B.
tja, busjes zijn ook niet optimaal natuurlijk, maar wel beter geschikt voor 8 personen dan een land rover
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”