Sinds 2 weken in het bezit van mijn eerste Landrover

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
wimlinssen

Sinds 2 weken in het bezit van mijn eerste Landrover

Berichtdoor wimlinssen » 27 Apr 2015, 14:40

Ik ben sinds twee weken in het bezit van een Land rover Defender TD5. Ik ben mij aan het oriënteren om mij aan te sluiten bij een club.Zelf kom ik uit Venlo ( Noord Limburg) en zoek iets wat in de buurt is. Ik zou graag informatie willen hebben waar ik mij het beste kan aansluiten, voor ontmoetingen, evenementen etc?

Edward

Re: Sinds 2 weken in het bezit van mijn eerste Landrover

Berichtdoor Edward » 27 Apr 2015, 19:31

Uiteraard de Lrch! :lol: :lol:

Maar toen ik nog in het Zuiden woonde reed ik ook vaak met Vriendenkring 4x4. http://vriendenkring4x4nederland.nl/

Op de agenda staat 2 evenementen in America, da's toch lekker dichtbij of wa? ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 27 Apr 2015, 21:09

hey... die vriendenkring, das de club waar ik met mijn D1 in 96-99 ook ritten reed... :lol:

Maar de LRCH is een optie uiteraard, niet alle evenementen zijn in regio Venlo, maar dan rij je een stukje, de ene keer is het dichtbij, een andere keer wat verder weg (spanje ofzo :lol: :lol:) De diversiteit van de evenementen is wel groot.... van allroad ritten tot offroad dagen van weekenden kamperen met het hele gezin tot wat verder gelegen uitjes...

Geheel vrij van lidmaatschap enigszins in de buurt (nijmegen) is er met enige onregelmaat het Oost Gelre Treffen waar ook een paar Noordlimburgers vaste gasten zijn :mrgreen:
gone

ppw

Berichtdoor ppw » 27 Apr 2015, 23:20

lrch en modderpoel :D :mrgreen: ;)
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Nieuw op het forum”