Sinds gisteren ben ik de trotste eigenaresse van een Land Rover Discovery 3 2.7 V6 HSE 7 zitter, 2006 met 204.000 ervaring.
Mijn "verleden"? de 4x4 liefde is begonnen met een CJ7 Renegate, na wat omzwervingen was daar een 3.2. DiD Pajero.....zowel op asfalt als ook in het terrein heel wat meters gemaakt! Met 5 kids werd dat een VW Multivan 7 zitter met 2.5 TDI 210 pk (chiptuning) die nu 6 weken geleden het motorische leven heeft gelaten....
Gister de eerste rit in mijn nieuwe liefde, ritje van 75 km met een grote smile; hier kan ik wel aan wennen.
Helaas heeft zij welgeteld 1 uur op de oprit gestaan, om toen per Ambulance afgevoerd te worden door een andere Disco3.
Koelvloeistof lekkage, alles zat onder.....reservoir in 1 rit leeg, dus mijn liefde is nu bij de dokter en komt naar alle verwachting deze week haar definitieve opwachting maken.
Gebruik wordt werk (wijkverpleegkundige in de kindzorg), eigen gezin, Ikea & bouwmarkt en trekpaard voor de windsurftrailer van de wedstrijd windsurfende kids; lekker veelzijdig dus. Terrein?? Ook vast wel weer!
Kortom, ons eerste avontuur zit er op!
De kids waren iig zeer gecharmeerd van mijn nieuwe liefde, manlief bekeek hem goedkeurend en ik?
Ik klom met een sprongetje met mijn 1.73 in de achterbak om alle stoeltjes uit te klappen
Nu eens een rondje inlezen hier, zien jullie een klein blond "meisje" in haar grote zwarte Disco,
zwaai gerust ik zwaai terug!
XsWhite