Defender 130 crew cab Penine grey mat bj 2009

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Zilverlinde

Defender 130 crew cab Penine grey mat bj 2009

Berichtdoor Zilverlinde » 29 Mar 2015, 14:37

Dag mensen,

Sinds enkele weken ben ik in bezit van de mooiste land rover die ik ooit heb gehad! Een matte penine grey met een antiek lederen interieur. Zwarte stalen wolf velgen en een cold pack en airco. De Puma trekt als de sodemieter op de snelweg zo hard dat ik er bang van wordt :roll: .
Fijne wagen die ik zakelijk rijd. Handig op de weg naar klanten, nog handiger op het veld. Ik heb een kwekerij.

Mijn vraag is of iemand deze laro kent? Hij is nieuw geleverd door Knook in Breda. Er is een andere tussenbak geplaatst wegens een defect vertelde de vorige eigenaar. Er is wel wat terrein mee gereden verwacht ik.
Vandaag heb ik geprobeerd om de diff lock te activeren. Eerder deed ik dit ook al. Maar er gaat geen controle lampje brandden tijdens het rijden. Ik merk ook niet dat hij gelocked wordt. Ik heb mijn best gedaan maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb hiervoor een 110 gehad uit 2007 en een ninety uit '98. Hier werkte het allemaal goed dus ben ook geen leek. Ik maak me zorgen of er wat aan de hand kan zijn met de tussenbak of het controle lampje is kapot? Heeft er iemand raad voor mij?

Groet Frank

RobertJ

Re: Defender 130 crew cab Penine grey mat bj 2009

Berichtdoor RobertJ » 29 Mar 2015, 14:57

Welkom Frank!

Mooie auto zo te horen! Misschien kan je wat foto's plaatsen, ben erg benieuwd! :D
Wat betreft de vraag, hier heb ik helaas geen antwoord op. Ik zou even langs een dealer gaan en het laten zien / vragen. Even kijken doen ze wel kosteloos.
Pas wel op dat je niet met het difflock ingeschakeld, op verharde weg rijdt!

Groeten Robert Jan

Roger B.

Re: Defender 130 crew cab Penine grey mat bj 2009

Berichtdoor Roger B. » 29 Mar 2015, 16:27

Technische vragen stel je het best in het techniek forum.. lees vooraf even het topic bovenaan over topictitels.

het lampje gaat pas aan als het diff ook daadwerkelijk gelocked wordt, niet al bij de bediening van de pook.

als je diff niet locked kan dat een defect zijn, maar ook gevolg van heel weinig en lang niet gebruikt zijn
gone

Terug naar “Nieuw op het forum”