Ik overweeg nu een origineel Land Rover roof rack, deze schijnt een uitsparing te hebben voor het dakraam. Qua kwaliteit weet ik niet hoe het zit, maar hij ziet er wel goed uit.
De lampen kan ik dan idd gewoon boven de voorruit hangen waardoor ik gene las heb van een blind vlak of van, inderdaad, uitstekende lampen.
NcGroen schreef:Welkom Robert Jan!
Mooie wagen heb je, de lak en de zwarte velgen geven een mooie kleurencombinatie. Heb zelf ook die Sawtooth velgen, ik vind het bijzonder mooie velgen

Bedankt! Het zijn zeker mooi velgen!
Zilverlinde schreef:Mooie Defender zeg!
Waar heb je dat Mike Sanders vet laten doen? Ik overweeg dit ook met mijn 130. Is het erg duur?
Groeten Frank
Ik heb het laten doen bij Peter van der Pols in Bennebroek. (
http://www.mike-sander.nl)
Aardige mensen, het koste 1000 euro Ex. wel stevig vond ik zelf maarja Dinitrol is ook ongeveer net zo duur. Ik bracht de auto op woensdag en kon hem (met een beetje spoed) donderdag eind van de middag ophalen. De auto heb ik zelf gewassen, omdat ik dit wilde, anders doen zij het. Er zit een klein laagje vetnevel over heel de auto wat met de hogedrukspuit op warm water en een lekker sopje er nog bijna niet af te krijgen is...

maar met een semi-harde autowax en dit uit poetsen ging het prima, voordeel... heel de auto staat gelijk in de auto wax!
Alles is behandeld, schutbord, deuren, motorkap etc. ook de uitlaat is ingespoten hierop vloeit het vet automatisch weg als het heet wordt maar deze is wel beschermt. Hetzelfde geld voor de assen. Geen een behandeling vind ik eigenlijk iets maar hier heb ik een goed gevoel bij en daar draait het om

Als je nog vragen hebt laat het maar weten.
Groeten Robert Jan