Groet Jan
D2 rijder meld zich af
Re: D2 rijder meld zich af
Goed nieuws Rangie, welkom terug. Raar virus is het toch
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
[img][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee425/rangie110/rangerover7_zpslydfgbko.jpg[/img][/img]
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
'per aspera ad astra'
- MKorendijk
Vandaag de wagen goed bekeken en geïnspecteerd.
Koelwater tankje was leeg, bougies eruit gehaald, en kleuren verschillend van wit naar koffie bruin naar zwart, daarop volgend een compressie test uitgevoerd, en een verschil gemeten tussen de beste en slechtste cylinder van 35PSI ofwel 2.4 bar..... De beste was 12.41 bar, de slechtste 9.9 bar.
Denk dat de motor zijn beste tijd heeft gehad
Nieuw onderblok of compleet nieuwe motor plaatsen is het niet waard denk ik, verder is de wagen in een buitengewoon goede conditie.
Koelwater tankje was leeg, bougies eruit gehaald, en kleuren verschillend van wit naar koffie bruin naar zwart, daarop volgend een compressie test uitgevoerd, en een verschil gemeten tussen de beste en slechtste cylinder van 35PSI ofwel 2.4 bar..... De beste was 12.41 bar, de slechtste 9.9 bar.
Denk dat de motor zijn beste tijd heeft gehad
Nieuw onderblok of compleet nieuwe motor plaatsen is het niet waard denk ik, verder is de wagen in een buitengewoon goede conditie.
Gr. Rangie
'per aspera ad astra'
'per aspera ad astra'
Dat is flink balen Rangie
Met een ander blok weet je wel dat het goed is. Weer een ander in huis halen weet je dan ook niet wat je in huis haalt. De goede beslissing moet je zelf nemen. Wij kunnen niet in jou portemonee kijken, weten niet wat je kennis, kunde en mogelijk heden zijn.
Succes met je beslissing.
Groet Jan
Succes met je beslissing.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
De wagen is weer terug bij de eigenaar helaas... het is te veel werk voor mij om hem weer op de weg te krijgen.
Nu zoeken naar een andere geschikte wagen
Nu zoeken naar een andere geschikte wagen
Gr. Rangie
'per aspera ad astra'
'per aspera ad astra'
Naar wat voor auto ben je naar op zoek?
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Liefst een range rover classic, daar ben ik zo'n 25 jaar geleden mee begonnen. P 38 is ook een optie, of discovery 1 of 2. Zal een geel kenteken moeten zijn, anders krijg ik ruzie met de kinderen
Wel een benzine uitvoering, ivm de belasting.
Afgelopen week wezen kijken naar een 84er RRC, omgekat en verrot.. inmiddels al een paar p38 gezien maar het valt niet mee om een 'eerlijke' te vinden waar niet mee is gerommeld oid.
Wel een benzine uitvoering, ivm de belasting.
Afgelopen week wezen kijken naar een 84er RRC, omgekat en verrot.. inmiddels al een paar p38 gezien maar het valt niet mee om een 'eerlijke' te vinden waar niet mee is gerommeld oid.
Gr. Rangie
'per aspera ad astra'
'per aspera ad astra'
Ik heb een Disco 2 staan. Maar is wel een diesel.
Toen we deze aanschafte heb ik uitgerekend of we met een benzine goedkoper uit zouden zijn.
Maar gezien de wegenbelasting van een benzine uitvoering en het verbruik zit er niet veel verschil meer tussen.
Toen we deze aanschafte heb ik uitgerekend of we met een benzine goedkoper uit zouden zijn.
Maar gezien de wegenbelasting van een benzine uitvoering en het verbruik zit er niet veel verschil meer tussen.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel
Terug naar “Nieuw op het forum”