Voorstel rondje
Voorstel rondje
Het is eindelijk zover, ik heb besloten nu toch echt een Defender te gaan kopen. Ik ben me nu vooral aan het orienteren en heb me daarom hier aangemeld. Ik hoop hier veel bruikbare informatie te vinden zodat ik goed voorbereid mijn zoektocht naar mijn perfecte Defender kan beginnen. Mijn naam is trouwens Rogier en ik ben 35 jaar.
Re: Voorstel rondje
Welkom hier
Veel succes met het zoeken van jou perfecte Landrover. Kijk eens in de clubshop naar het boekje "aanschaffen van een Landrover". Staan dingen in waar op te letten.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Peter Brig
Welkom Rogier,
veel suc6 met de zoektocht, ik vond na veel jaren onlangs mijn exemplaar. Ik ben er dan ook superblij mee.
veel suc6 met de zoektocht, ik vond na veel jaren onlangs mijn exemplaar. Ik ben er dan ook superblij mee.
- Martijn en Caroline
Welkom! Veel plezier met de zoektocht, bezit van de zaak is ... hét begin van 't vermaak!! (en wat al iemand schreef, het boekje Land Rover Kompas ... kan van pas komen
zie clubshop)
groet Martijn, redactie LRCH magazine
groet Martijn, redactie LRCH magazine
Bedankt iedereen! Ik ga meteen even op zoek in de clubshop naar dat boekje over het aanschaffen.
- Gert van Amersfoort
Boekje heb ik ook aangeschaft ... nadat ik m'n Defender gekocht had 
Gert
Defender TD5 2006
Ducati 916
Defender TD5 2006
Ducati 916
Hahaha nou ja, beter laat dan nooit toch!
-
Landmarcs
Gert van Amersfoort schreef:Boekje heb ik ook aangeschaft ... nadat ik m'n Defender gekocht had
Als je dan nog steeds een Defender hebt was het de goede volgorde .... ik tel de voorbeelden niet meer waar andersom slimmer geweest was.
Ik heb na 14 jaar Defender het boekje ook maar eens aangeschaft
Groeten MarcS
- ikke jelle
Terug naar “Nieuw op het forum”