Even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
RobertZ

Even voorstellen

Berichtdoor RobertZ » 31 Jan 2015, 23:14

Na velen bezoeken heb ik mij maar eens aangemeld en dan zal ik mij natuurlijk ook meteen even voorstellen.

Ik ben Robert, ik ben 18 jaar, kom uit de buurt van Utrecht en ik studeer op dit moment melkveehouderij.

Ik ben nu langzaam begonnen met het zoeken naar mijn eigen Defender om deze dan tegen het einde van de zomer (vanwege financiële redenen) te kopen. Tot die tijd ben ik overal informatie vandaan aan het halen om uiteindelijk mijn ideale Defender te kunnen vinden. Ik heb mijn zoektocht vooral gevestigd op een Ex-militaire 110 Soft top maar dat staat nooit helemaal vast.

ppw

Re: Even voorstellen

Berichtdoor ppw » 31 Jan 2015, 23:28

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Walterke

Berichtdoor Walterke » 31 Jan 2015, 23:36

ppw schreef:wel, welkom Robert... enne...
http://landrover.paginamarkt.nl/landrov ... 52409.html
;)

Of een mooie titonus :mrgreen:

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 01 Feb 2015, 06:41

ppw schreef:wel, welkom Robert... enne...
http://landrover.paginamarkt.nl/landrov ... 52409.html
;)

Welkom Robert,

@ppw, die jongen is 18.... Toen ik mijn 1ste autootje kocht indertijd had ik ongeveer 25 x minder te besteden... :shock: :o
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 01 Feb 2015, 07:54

Welkom hier :D , veel succes met je zoektocht naar een Landrover.