Hoi , even voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Landmarcs

Re: Hoi , even voorstellen

Berichtdoor Landmarcs » 10 Jan 2015, 18:26

Taz schreef:Ik heb vandaag al wel de kachel kabels / hendels gesmeerd , die gaan weer goed. Het 2x toeteren komt denk ik omdat er op de achterdeur geen schakelaar meer zit want de schakelaar onder de motorkap doet t goed. De zekering van de radio is goed , dus moet ik de radio er eens uit halen , in de radio zelf zit volgens mij ook een zekering.
Ik krijg wel water in de achterbak , maar dat komt denk ik van de naad tussen de bak en de opbouw , daar zit wel een rubber tussen maar ik zie ook licht. Is die achterbak van aluminium ? dan gaat t in ieder geval niet roesten.

De "body-capping" is wel van roestend ijzer ... als het eenmaal lekt dan gaat die body-capping mogelijk ook roesten (of omgekeerd).
Het schuim dat tussen de bak en opbouw zit wil met de jaren, en vooral door de inwerking van vocht+vorst gaan wijken (don't ask me how I know).
De naad van buiten afkitten met MS-polymeer-kit is vlgs mij geen slecht idee.

Groeten MarcS

Taz

Berichtdoor Taz » 13 Jan 2015, 00:43

Ik zal het een en ander afkitten , tis wel fijn als die n btje droog blijft.
Zondagmiddag m'n doop gehad , de eerste de beste onverharde weg vastgereden :oops: Geen kabel/touw of iets bij natuurlijk , en alleen. Maar na een uurtje hebben ze me eruit getrokken , wat hebben ze gelachen bij ons thuis :lol:

Peter Brig

Berichtdoor Peter Brig » 16 Jan 2015, 20:46

Hey Frank,

proficiat met de aankoop. Wel enkele dingetjes om nog te herstellen, lees ik. Mijn beestje is vandaag naar de keuring geweest, ook hier bleek alles in orde. Vandaag de platen aangevraagd en hopelijk kan ik hem maandagavond gaan ophalen. Benieuwd wat mij te wachten staat. Het wordt alvast kicken omdat ik al jaren droom van een Defender 90, maandag dus voor de eerste keer ermee de weg op.

ppw

Berichtdoor ppw » 16 Jan 2015, 21:47

als je éénmaal geinfecteerd bent....kost het je veel geld en raak je het niet meer kwijt.... :mrgreen: :D
meld je meteen aan voor Bikkelweekend.... :mrgreen: gaat het zeker nooit meer over :?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Terug naar “Nieuw op het forum”