Hallo, Ik ben een eigenaar van een LAND ROVER DISCOVERY SERIES 3 2.7 TD V6 SE uit begin 2007 ( 127000 km). Met heel veel plezier rijd ik deze auto. bekijk regelmatig jullie forum en leer er veel van.
Ik heb nu een probleem dat als ik soms start dat de motor onregelmatig loopt. Dit is niet altijd als de motor koud is. Ook heb ik nu dat ik voor een stoplicht stond na een lange rit (motor warm) en de motor ook onregelmatig liep. leek alsof hij weg zou vallen. Bij het wegrijden geen probleem en daarna weer gewoon kunnen rijden.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Bart, even voorstellen graag
-
Roger B.
Re: Bart, even voorstellen graag
welkom,
wellicht kun je je technische vraag beter stellen in het techniekforum, niet iedereen leest voorsteltopics.
lees voor het plaatsen van je vraag even het topic over de topictitels bovenaan in het techniekforum
wellicht kun je je technische vraag beter stellen in het techniekforum, niet iedereen leest voorsteltopics.
lees voor het plaatsen van je vraag even het topic over de topictitels bovenaan in het techniekforum
gone
Re: Bart, even voorstellen graag
Welkom hier, veel fijne on en off-road km's
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- ikke jelle
Terug naar “Nieuw op het forum”