Hallo,
Ik ben Ruud Kroeze. Ik ben als lezer een onregelmatige bezoeker van het forum, maar nu zie ik een item waar ik misschien iets zinnigs op kan zeggen. En dan moet je inschrijven en je even voorstellen.
Ik rijd nu bijna 14 jaar een Defender 130 TD5, met veel plezier. Toen de teller over de 4 ton ging, mocht de Defender met VUT en heb ik er voor woon-werk een autootje bij gekocht. Nu is de Defender er voornamelijk voor de lol. En voor zwaar vervoer, bijvoorbeeld 39 kratten bier voor het huisfeest van m'n dochter.
Ik probeer zoveel mogelijk off road evenementen te bezoeken en in de vakanties wordt ook altijd rekening gehouden met green lanen en off road rijden.
Niet echt nieuw hier
Re: Niet echt nieuw hier
Welkom!
Maarre, 39 kratten bier is echt geen zwaar vervoer voor een 130 hoor, da merkt ie niet eens
Het zwaarste dat ik in het bakkie heb gehad was een kistpallet van 2600 kilo. Dan hangt ie wel een beetje op z'n gat.

Maarre, 39 kratten bier is echt geen zwaar vervoer voor een 130 hoor, da merkt ie niet eens
Het zwaarste dat ik in het bakkie heb gehad was een kistpallet van 2600 kilo. Dan hangt ie wel een beetje op z'n gat.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
ruudkroeze
Niet zwaar nee. Toch wilde ze de 130 lenen omdat ze dacht dat de Skoda misschien wel een probleem zou hebben met die 39 kratten.
-
Roger B.
zwaar vervoer voor het skodaatje dus 
(re)welkom hier
en je kunt vast vaker dan je denkt een bijdrage leveren aan een topic of discussie daarin..... schroom niet
(re)welkom hier
gone
Welkom hier
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- ikke jelle
Terug naar “Nieuw op het forum”