Goedendag,
Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van een Series 3, benzine, bouwjaar 1975. Herkomst Zwitserland. Kleur lichtgroen/mint met beige hardtop.
Ik noem het een rijdend project, alles doet het, echter hier en daar is er nog wel wat werk.
Ik ben er echt blij mee, het is echt mijn auto. Geschilderd en gebutst, maar prachtig!
Groetjes, Chris
Even voorstellen
Even voorstellen
Series 3, 1975, Benzine
Rijdend project
Rijdend project
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum, zo'n voorstelverhaal roept om foto's
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
-
Landmarcs
Welkom.
De Zwitsers zijn soms erg verknocht aan de LandRover (zie ook hier: viewtopic.php?f=16&t=6666#p54034 ).
En wat ik daar zag rondrijden (en ook hier zie wat er uit Zwitserland komt) dan lijkt het erop dat ze er ook goed voor zorgen.
Groeten MarcS
De Zwitsers zijn soms erg verknocht aan de LandRover (zie ook hier: viewtopic.php?f=16&t=6666#p54034 ).
En wat ik daar zag rondrijden (en ook hier zie wat er uit Zwitserland komt) dan lijkt het erop dat ze er ook goed voor zorgen.
Groeten MarcS
Welkom hier veel fijne en veilige km's on én off-road.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Erik Peters
Landmarcs schreef:Welkom.
Groeten MarcS
Tja, die Zwitsers moeten wel: de "APK" keuring is daar wat strenger dan hier.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Ha jongens,
Dank voor de vriendelijke woorden! Ik heb me ook aangemeld als lid, ben benieuwd! Jullie schrijven dat de Zwitsers mooie en goede auto's hebben, klopt. In het algemeen is dat zo. Die van mij heeft echter wat jaartjes achter een schuur gestaan...
Zal zo nog wat andere foto's posten.
Dank voor de vriendelijke woorden! Ik heb me ook aangemeld als lid, ben benieuwd! Jullie schrijven dat de Zwitsers mooie en goede auto's hebben, klopt. In het algemeen is dat zo. Die van mij heeft echter wat jaartjes achter een schuur gestaan...
Zal zo nog wat andere foto's posten.
Series 3, 1975, Benzine
Rijdend project
Rijdend project
En nog wat foto's. Mooi geschilderd en met deukjes 
Series 3, 1975, Benzine
Rijdend project
Rijdend project
- ikke jelle
-
Landmarcs
ikke jelle schreef:welkom op het forum
ziet er netjes uit voor achter de schuur
Zoals ik Zwitserland ken .... was het waarschijnlijk ook een nette schuur.
(Alleen het wat anarchistische Franstalige Zwitserland is minder koekkoeksklokken-netjes).
Groeten MarcS
Ha Marc, MarcS, Jan, Erik en Jelle,
Dank voor de welkome woorden. Ik ben inmiddels een beetje aan het rommelen geslagen (sleutelen kan je het nog niet noemen), wat me prima bevalt. Ik denk dat ik onder de projecten een nieuw draadje ga starten met mijn "rijdend projectje".
Gr, Chris
Dank voor de welkome woorden. Ik ben inmiddels een beetje aan het rommelen geslagen (sleutelen kan je het nog niet noemen), wat me prima bevalt. Ik denk dat ik onder de projecten een nieuw draadje ga starten met mijn "rijdend projectje".
Gr, Chris
Series 3, 1975, Benzine
Rijdend project
Rijdend project
Terug naar “Nieuw op het forum”