Hoi mijn naam is Gertjan, gister een disco 2 2004 aangeschaft na al veel info via dit forum te hebben vergaard. Ik rijd de auto zakelijk voor een klein camperbedrijfje wat ik naast mijn normale werk heb. Ik hoop lang plezier van de auto te gaan hebben.
Ik moet meteen al wel wat zaken regelen zoals de kabelboom richting de ECU, een intercoolerbuis vervangen en eigenlijk wil ik graag een tweede sleutel met code ergens gaan scoren. Iemand tips waar ik het beste de onderdelen kan bestellen en waar ik een nieuwe sleutel halen kan?
Nieuwe lid, nieuwe disco
-
Roger B.
Re: Nieuwe lid, nieuwe disco
een disco 2 sleutel kan met een nanocom (en waarschijnlijk ook andere uitleesapparatuur ) ingeprogrammeerd worden op je auto, dus een werkende afstandbediening scoren op ebay, en er een nieuwe behuizing-met-sleutelbaard bij kopen op datzelfde ebay, deze laten slijpen voor jouw auto en die fob programmeren en het werkt.... heb een van de sleutels van mijn d2 zo geschikt gemaakt voor die van een maat die er maar één bij gekregen had
gone
-
gp-campers
Ik heb verschillende injector harnas gevonden, maar hoe weet ik dat het het type is met oliestopper.
Dat type bestaat niet.
Ze gaan van slecht via klote naar ruk. Maar allemaal laten ze olie door........

Ze gaan van slecht via klote naar ruk. Maar allemaal laten ze olie door........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
- ikke jelle
-
gp-campers
Bedankt voor de info. Injector harnas vervangen ik zal olie lekkage in de gaten houden tnx.
Sleutel is nog niet gelukt. Kun jij (Roger)dat evt voor mij regelen als ik zelf sleutel aanschaf? Moet ik natuurlijk wel in de buurt zijn.
Gr gertjan.
Sleutel is nog niet gelukt. Kun jij (Roger)dat evt voor mij regelen als ik zelf sleutel aanschaf? Moet ik natuurlijk wel in de buurt zijn.
Gr gertjan.
Terug naar “Nieuw op het forum”