Mijn naam is Tom Keet en sinds enige tijd hebben wij een Landrover Defender 110. Voor ons een eerste Landrover en dus zullen we nog wel het e.e.a moeten leren. Door kennissen om ons heen zijn aangestoken. Aan de Defender moeten we nog wel wat sleutelen en dat doe ik samen met mijn zoon Sander. Het afgelopen weekend al heerlijk gekampeerd en wat ritjes gereden met de Defender.
Mijn zoon kwam ook met het idee om ons aan te melden bij de Landrover Club.
Ik voeg hierbij een foto van de Defender.
Vriendelijke groeten,
Tom Keet
Voorstellen
Re: Voorstellen
Welkom hier. Veel plezier van jullie 110. Je kunt hier op het forum een hoop info vinden, vind je het niet dan gewoon vragen er is hier een hoop kennis. Je zou ook lid kunnen worden van de LRCH dan heb je elke maand een prachtig evenement én 6x per jaar een prachtig clubblad. En dat voor, ik geloof, nog geen €70.-
Zie naast de mooie 110 óók een mooie De Waard Papegaaiduiker staan. Mooie combi, hebben wij ook.
Groet Jan
Zie naast de mooie 110 óók een mooie De Waard Papegaaiduiker staan. Mooie combi, hebben wij ook.
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- ikke jelle
Terug naar “Nieuw op het forum”