Mijn naam is Jeroen,woon in Duitsland net over de grens bij Ter Apel en heb net een Landrover Discovery gekocht helaas met naar nu blijkt een automaat probleem.
Het is een Discovery Td5 van 2002 met dus een automaat en 3Ton gelopen.Kocht de auto en de motor loopt prima,even proefrijden ging ook goed maar; op weg naar huis slipt de automaat en schiet op de snelweg uit de D en schakelt dan terug naar de 3 ,de lamjes op het dashboard gaan dan beide knipperen en ook de D aanduiding op de km teller en ook de lampjes op de versnellingshendel.Stoppen uitzetten en weer starten helpt even maar niet lang daarna doet hij dat dus weer.De laatste 50km naar huis maar rustig in zijn 3 blijven rijden naar huis.Verkoper geeft niet thuis.......Zou olie verversen het probleem verhelpen of kan ik beter meteen een andere bak zoeken???
Dus; wie heeft of weet er nog een automaatbak voor een Disco 2 Td5 van 2002.
Nog een "klein" probleempje;als ik door een bocht naar recht ga dan gaat het lampje van de stabiliteitscontrole branden??Blijft eerst knipperen en piepen en daarna brand hij gewoon.Zal vast ergens een sensotr zijn denk???
Dus leuk,Discovery rijden en meteen maar sleutelen
Jeroen