Howdy
Howdy
Mijn naam is Mariusz. Ik kom uit Amsterdam. Oorspronkelijk uit Polen dus neem mij niet kwalijk voor mijn slecht nederlands. Ik heb en virus en het noemt "LR". Sinds 2 jaar ben ik in bezit van Disco 2 - TD5 die ben ik zelfs bezig aan verbouwen en verbeteren (constant...
)
Discovery 2 met Nanocom EVO
- ikke jelle
-
Landmarcs
Re: Howdy
Mile widziane
(Weest niet bevreesd: Ik leerde ooit van een Poolse leraar Duits dat de Poolse taal heel makkelijk was, en dat alleen de eerste 10 jaar tegen vallen ... ik ben dus bij ± 5 woorden blijven steken.)
Groeten MarcS
(Weest niet bevreesd: Ik leerde ooit van een Poolse leraar Duits dat de Poolse taal heel makkelijk was, en dat alleen de eerste 10 jaar tegen vallen ... ik ben dus bij ± 5 woorden blijven steken.)
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Mile widziane![]()
Groeten MarcS
Welkom hier en veel plezier met de landrover. Het is idd een virus, kom je nooit meer van af volgens mij
Je Nederlands ziet er toch goed uit, we hebben ook een Schot hier die na weet niet hoeveel jaar nog amper Nederlands schrijft
Bij hem wordt een "gedoog beleid" gepleegd betreffende zijn taal
Groet Jan
Bij hem wordt een "gedoog beleid" gepleegd betreffende zijn taal
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
JanTD5 schreef:Welkom hier en veel plezier met de landrover. Het is idd een virus, kom je nooit meer van af volgens mijJe Nederlands ziet er toch goed uit, we hebben ook een Schot hier die na weet niet hoeveel jaar nog amper Nederlands schrijft
![]()
![]()
Bij hem wordt een "gedoog beleid" gepleegd betreffende zijn taal![]()
Groet Jan
Terug naar “Nieuw op het forum”