Groet Jan
voorstellen+vraag
Re: voorstellen+vraag
Een 300tdi'er is wel erg laat ik heb een Td5 uit '98. Wel een van eersten
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Landmarcs
JanTD5 schreef:Een 300tdi'er is wel erg laat ik heb een Td5 uit '98. Wel een van eersten![]()
Voor militair gebruik en voor derde-wereld-bestemmingen zijn er nog heel lang 300Tdi's doorgebouwd*, een 2000-er motor moet dus uit zo'n auto komen, of uit deze voorraad nieuw als vervangingsdeel geleverd zijn.
* Luke, onze "man from Bresil" heeft ook een 300Tdi in een auto met verder veel Td5 specs.
Groeten MarcS
Marc, dat klopt. Maar denk eigenlijk niet dat het een origineel geleverde 300Tdi is geweest. Dacht dat die niet meer nieuw op kenteken gezet mochten worden na de Td5 introductie. Dan heb ik het niet over de import via een ander land
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Landmarcs
JanTD5 schreef:Marc, dat klopt. Maar denk eigenlijk niet dat het een origineel geleverde 300Tdi is geweest. Dacht dat die niet meer nieuw op kenteken gezet mochten worden na de Td5 introductie. Dan heb ik het niet over de import via een ander land![]()
Ik doel erop dat het een 1986 auto betreft waar kennelijk een 2000-er motor is gezet.
Je kan/kon soms nieuwe(re) ROW 300Tdi's kopen, en als die niet op kenteken gezet kunnen dan zijn dat wel heel goede donor-vehicles.
(En ... ik had indertijd begrepen dat in de eerste jaren van de Td5, dwz in 1999, de 300Tdi eventueel leverbaar bleef en ook nog op kenteken gezet kon worden, maar misschien was dat toen een misvatting bij de dealer -- die hebben het wel vaker niet bij het rechte eind
Groeten MarcS
Er zijn genoeg 300Tdi's met bouwjaar 1999 in Nederland om dat vermoeden te bevestigen Marc. 
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Terug naar “Nieuw op het forum”