Zal me ook even voorstellen..... 6 jaar geleden mijn " Gele Monster" aangeschaft; LR Defender 109 van 1982.
Helaas lukt het me niet om een auto op te knappen, maar kan er wel een bijhouden. Dat is dan ook de reden dat ik me hier heb aangemeld. De rubbers van de deuren en ramen zijn op & ben op zoek naar iemand die me tips kan geven of iemand in de buurt van Oldenzaal die kan helpen....
HaliHalo
Re: HaliHalo
Het verschil tussen bijhouden en opknappen lijkt me nou niet bepaald erg groot, toch?
Een complete restauratie even buiten beschouwing gelaten dan.
Gewoon je ogen de kost laten geven, rustig kijken en stap voor stap de verschillende delen demonteren, op volgorde naast de auto, op je werkbank oid leggen, en de retourversie volgen met opbouwen.
Een landrover is 1 grote bouwdoos van boutjes en moertjes , "simpeler"wordt het niet..
Succes!
Een complete restauratie even buiten beschouwing gelaten dan.
Gewoon je ogen de kost laten geven, rustig kijken en stap voor stap de verschillende delen demonteren, op volgorde naast de auto, op je werkbank oid leggen, en de retourversie volgen met opbouwen.
Een landrover is 1 grote bouwdoos van boutjes en moertjes , "simpeler"wordt het niet..
Succes!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Terug naar “Nieuw op het forum”