Beste laro rijders
Ook ik ben nieuw hier, in het verleden heb ik enkele jaren een laro light weight gereden, verkocht en toen een tijdje zonder. Nu sinds dinsdag 09-04 weer de eigenaar van een defender uit 86.
Wel even wennen met het stuur aan de andere zijde maar weer een genot om zo,n kar te kunnen rijden.
Nu zijn mij nog een paar zaken onduidelijk, naast de sigaretten aansteker en tussen het stuur zit een knop die je kan indrukken, wat er op staat is niet meer te lezen, waar dient dit knopje voor?
De auto is in 2012 ingevoerd, zonder bullbar, kan ik deze zonder problemen er gewoon opzetten?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
gr
Ben
hallo ook ik nieuw hier
- strange lover
Re: hallo ook ik nieuw hier
hi Ben, in antwoord op je eerste vraag....:

en wellicht ook iets meer info qua motor... kan voorgloeirelais zijn, of een claxon, of.....
en RHD went erg snel.. weet zelf al jaren niet beter

en wellicht ook iets meer info qua motor... kan voorgloeirelais zijn, of een claxon, of.....
en RHD went erg snel.. weet zelf al jaren niet beter
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
Bullbar kun je zat over vinden, is vaak zat over gediscussieerd hier......voertuigen vav voor 2007 mogen ze op zitten. Maar nieuw kopen in eu lastig omda da nie magnie.
Knoppie....links naast aansteker midden op dash in kunststof ovaal plaatje?
Ku je dat knopje ook draaien? Achterruitwisser?
Knoppie....links naast aansteker midden op dash in kunststof ovaal plaatje?
Ku je dat knopje ook draaien? Achterruitwisser?
gone
he, Roger, lees net je stukje in magazine! leuk 
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.
knoppie in het midden dat een beetje uitsteekt zeg maar? ruitensproeier (bij mij in ieder geval)
oh, en welkom.
oh, en welkom.
Terug naar “Nieuw op het forum”