Goedendag,
Ik heb sinds een week mijn spaarcenten omgezet in een landrover defender 110 uit 1998. Hij is technisch in een erg goede staat maar optisch heeft hij al een zichtbaar leven achter zich liggen.
Aankomende zomer wil ik samen met nog 3 andere landroverfanaten een gedeelte van de pamir highway gaan rijden. Belastingtechnisch wil ik hem graag zo snel mogelijk om bouwen naar een grijskenteken (maar alle grijs kenteken defenders die ik heb gezien waren in een slechtere staat dan deze. Vandaar dat ik toch een geel-kenteken defender heb gekocht.
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Heyden! Brandt. Welkom. Veel plezier met klussen...
Dankjewel.
Ik heb vandaag telefoon gekregen uit Tilburg. Ze hebbend daar nog een bijna complete ombouwset naar grijs kenteken liggen. Nu alleen nog een verhoogd dakje zoeken/ vinden
Ik heb vandaag telefoon gekregen uit Tilburg. Ze hebbend daar nog een bijna complete ombouwset naar grijs kenteken liggen. Nu alleen nog een verhoogd dakje zoeken/ vinden
-
Roger B.
er zijn vaak mensen die het verhoogde dak willen verwijderen, als je zo'n dak kunt ruilen met jouw dak, dan heb jij een grijskentekendak en de ander een dicht dak zonder dichtgemaakt gat..
dak zit maar met beperkt aantal boutjes aan de auto gebout, dat is er snel vanaf.... middagje beide auto's naast elkaar en ene dak naast de auto, andere dak van de ene op de andere en ene dak op tweede auto leggen....
dak zit maar met beperkt aantal boutjes aan de auto gebout, dat is er snel vanaf.... middagje beide auto's naast elkaar en ene dak naast de auto, andere dak van de ene op de andere en ene dak op tweede auto leggen....
gone
Kijk met regelmaat op de rubriek landrovermarkt/vraag en aanbod van http://www.landroverstartpagina.nl , daar komt nog weleens wat langszij.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Landmarcs
tim schreef:Kijk met regelmaat op de rubriek landrovermarkt/vraag en aanbod van http://www.landroverstartpagina.nl , daar komt nog weleens wat langszij.
Of vraag eens bij lieden die LandRovers van hefdaken etc voorzien. Als die een "grijze" van een hefdak voorzien hebben ze een "grijs" dak over.
Groeten MarcS
Bedankt voor jullie tips.Ik ga er mee aan de slag.
Terug naar “Nieuw op het forum”