goedendag ik ben Ralf 22 jaar oud en afkomstig uit het heuvelachtige zuiden .
ik heb van kinds af aan altijd al een landrover willen rijden en ben nu toch bezig om de grote stap te zetten .
maar nu heb ik een vraag aan de gevestigde orde, waar moet ik allemaal precies op letten bij het bezichtigen van een landrover en is er misschien iemand in de buurt waar ik samen mee zou kunnen sleutelen (ik ben monteur, maar een landrover is anders dan een productiemachine)
M.V.G. Ralf
Even voorstellen en meteen een vraag .
Even voorstellen en meteen een vraag .
Land rover 109 2,25D 1973(ingeruild)
Land rover 90 2,5NA Diesel 1986( geruild voor de 109)
BMW R1100RS 1993
BMW R1100RS 1993
-
janwijbrand
Re: Even voorstellen en meteen een vraag .
Ralf 91 schreef:goedendag ik ben Ralf 22 jaar oud en afkomstig uit het heuvelachtige zuiden .
ik heb van kinds af aan altijd al een landrover willen rijden en ben nu toch bezig om de grote stap te zetten .
maar nu heb ik een vraag aan de gevestigde orde, waar moet ik allemaal precies op letten bij het bezichtigen van een landrover en is er misschien iemand in de buurt waar ik samen mee zou kunnen sleutelen (ik ben monteur, maar een landrover is anders dan een productiemachine)
Welkom!
Kijk eens in de clubshop, alwaar een handig boekje te vinden is over de aanschaf van een tweedehands (meerderehands?) laro. Ik heb er wel wat aan gehad in elk geval!
http://lrch.nl/clubshop --> boeken --> Land Rover Kompas: Boekje Aanschaf 2e hands Land Rover (LBK1010)
Wel opletten hoor... eenmaal besmet, kom je maar lastig van het larovirus af....
Re: Even voorstellen en meteen een vraag .
dankjewel voor de reactie, ik zou eigenlijk vrijdag in soesterberg naar een landrover gaan kijken , maar aangezien de geschiedenis niet bekent was en deze met dank aan onze regering niet belastingvrij was heb ik hem moeten laten varen .
nu is mijn oog op een mooie 109 gevallen welke een oud ME voertuig is uit belgie met een 6 cilinder erin.
het feit wat mij vooral bevalt is dat ik hem bij een garage koop die al heel wat jaren ( de man zag me er niet zo jong uit ) in landrovers handelt en repareert en er zelf ook mee rijd .
het enige punt aan deze 109 is dat hij al 2 jaar heeft stilgestaan , maar hij wordt weer in orde gemaakt voor mij als ik de knoop doorgehakt heb .
M.V.G. Ralf
nu is mijn oog op een mooie 109 gevallen welke een oud ME voertuig is uit belgie met een 6 cilinder erin.
het feit wat mij vooral bevalt is dat ik hem bij een garage koop die al heel wat jaren ( de man zag me er niet zo jong uit ) in landrovers handelt en repareert en er zelf ook mee rijd .
het enige punt aan deze 109 is dat hij al 2 jaar heeft stilgestaan , maar hij wordt weer in orde gemaakt voor mij als ik de knoop doorgehakt heb .
M.V.G. Ralf
Land rover 109 2,25D 1973(ingeruild)
BMW R1100RS 1993
BMW R1100RS 1993
Terug naar “Nieuw op het forum”