Zo, 2 jaar geleden een keer het boekje: landrover kopen van de LRCH aangeschaft en sindsdien zit ik eigenlijk elke dag wel even op marktplaats en speurders te lurken.
Kijken of er weer wat leuks opstaat. Echter blijft het erg moeilijk, vandaar dat ik me ook maar even heb aangemeld omdat ik toch wel wat vragen heb.
Ik ben 21 jaar oud, en wil eigenlijk al vanaf mijn 12e een range rover. Het zal nog wel even duren voor er echt een staat, maar het komt al steeds dichterbij!
De liefde voor landrovers is ontstaan doordat ze bij mijn moeder op het werk alleen range rovers en een defender hadden. Heb het altijd machtige wagens gevonden!
Even voorstellen
-
janwijbrand
Re: Even voorstellen
Speeddragon schreef:Zo, 2 jaar geleden een keer het boekje: landrover kopen van de LRCH aangeschaft en sindsdien zit ik eigenlijk elke dag wel even op marktplaats en speurders te lurken.
Welkom..! Succes met je speurtocht. Helaas staat in het boekje niet, waar precies de balans ligt tussen te snel toehappen uit ongeduld en te lang wachten op de "perfecte" wagen
-
Landmarcs
Re: Even voorstellen
janwijbrand schreef:Speeddragon schreef:Zo, 2 jaar geleden een keer het boekje: landrover kopen van de LRCH aangeschaft en sindsdien zit ik eigenlijk elke dag wel even op marktplaats en speurders te lurken.
Welkom..! Succes met je speurtocht. Helaas staat in het boekje niet, waar precies de balans ligt tussen te snel toehappen uit ongeduld en te lang wachten op de "perfecte" wagen
D'r bestaat een "model-methode" voor deze beslissings-balans. Ik ben het fijne vergeten (want hoewel het berekend de beste resultaten geeft is de praktijk soms weerbarstig). Deze methode gaf een recept in de geest van: de eerste drie kandidaten besnuffelen en daarna de volgende die beter is als ... kiezen - het fijne van de strategie en voorwaarden ben ik (gelukkig) vergeten, het zou nl. ook de "optimale" partner-keuze-strategie zijn (en ik geloof niet dat het daar zo werkt - hoewel, wellicht zou je minder scheidingen hebben indien .... we deze methode niet zouden vergeten).
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”