Met een glimlach een mooie Discovery 2
Re: Met een glimlach een mooie Discovery 2
Vandaag de nieuwe kentekenpkaten besteld. Luxe letters, ook de aanhangerplaat
. Beetje apart zei de mijnheer aan de balie. Doe maar 14 euro. Dus nu voor drie nieuwe platen 44,70 euro kwijt! Alledrie luxe opgelegde letters. Goedkoper heb ik nog niet kunnen vinden. Ik ben een blij man 
-
Landmarcs
timvw schreef:Vandaag de nieuwe kentekenpkaten besteld. Luxe letters, ook de aanhangerplaat. Beetje apart zei de mijnheer aan de balie. Doe maar 14 euro. Dus nu voor drie nieuwe platen 44,70 euro kwijt! Alledrie luxe opgelegde letters. Goedkoper heb ik nog niet kunnen vinden. Ik ben een blij man
Da's nu jammer ... ... dat je die platen niet kan uitruilen ruilen.
Ik kreeg bij mijn auto luxe opgelegde letters en ik heb liever van die "platte" low-profile platen.
Groeten MarcS
-
Roger B.
dan had je bij je bestelling moeten zeggen dat je "low profile" kentekenplaten wilde.....
daar is het nu te laat voor, dus moet je er een paar tientjes aan spenderen (oeps wat zeg ik nu)......
loop met beide kentekenplaten een automaterialenzaak binnen, vraag voor nieuwe, "goedkope" en betaal die... je luxe platen worden ingenomen, en jij zet die nieuwe goedkopere weer op je auto...klaar....
daar is het nu te laat voor, dus moet je er een paar tientjes aan spenderen (oeps wat zeg ik nu)......
loop met beide kentekenplaten een automaterialenzaak binnen, vraag voor nieuwe, "goedkope" en betaal die... je luxe platen worden ingenomen, en jij zet die nieuwe goedkopere weer op je auto...klaar....
gone
Landmarcs schreef:timvw schreef:Vandaag de nieuwe kentekenpkaten besteld. Luxe letters, ook de aanhangerplaat. Beetje apart zei de mijnheer aan de balie. Doe maar 14 euro. Dus nu voor drie nieuwe platen 44,70 euro kwijt! Alledrie luxe opgelegde letters. Goedkoper heb ik nog niet kunnen vinden. Ik ben een blij man
Da's nu jammer ... ... dat je die platen niet kan uitruilen ruilen.
Ik kreeg bij mijn auto luxe opgelegde letters en ik heb liever van die "platte" low-profile platen.
Groeten MarcS
Vind t wel goed hoor... rij graag met iemand anderszins platen.... scheelt wit met paarse brieven in de bus... ene low profileren? Met een LARO?
Roger B. schreef:dan had je bij je bestelling moeten zeggen dat je "low profile" kentekenplaten wilde.....
Ja! Zeker die 'gewone' die kosten niet veel geld, ben je voor 20 euro max wel klaar.
-
Landmarcs
Roger B. schreef:dan had je bij je bestelling moeten zeggen dat je "low profile" kentekenplaten wilde.....
Laat ik nu gedacht hebben dat de dealer het wel op goedkope zou houden ... de vorige had ook goedkope platen.
En die paar tientjes die kunnen er nog wel af, t'is meer een nog steeds to do-dingetje (voor voor plak ik de plaat dan direct op een slimme kentekenplaat-drager zodat ie niet meer onder de bumper uitsteekt.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Roger B. schreef:dan had je bij je bestelling moeten zeggen dat je "low profile" kentekenplaten wilde.....
Laat ik nu gedacht hebben dat de dealer het wel op goedkope zou houden ... de vorige had ook goedkope platen.
En die paar tientjes die kunnen er nog wel af, t'is meer een nog steeds to do-dingetje (voor voor plak ik de plaat dan direct op een slimme kentekenplaat-drager zodat ie niet meer onder de bumper uitsteekt.
Groeten MarcS
Foto?
-
Landmarcs
Zo dus zat 't op mijn vorige auto.
(Ik heb al/nog een plaatje alu liggen met een omgezet randje).
Da's toch een stuk beter/netter als zo'n cheapo plastik nummerplaathouder (met dealer-reclame).
Groeten MarcS
(Ik heb al/nog een plaatje alu liggen met een omgezet randje).
Da's toch een stuk beter/netter als zo'n cheapo plastik nummerplaathouder (met dealer-reclame).
Groeten MarcS
-
Roger B.
dealer reclame hoef ik ook niet op mijn nummerplaathouders... maar een nette klik-houder zodat ik geen lelijke (afgedekte)schroeven door mijn kentekenplaat heb vind ik toch wel mooi... en tja, een wat gelukkiger gekozen bumpermaat zorgt dat dat past zonder gebogen aluminium plaatjes
gone
Het heeft weinig meer met Disco's van doen, maar ik zie niet in waarom die kentekenplaat niet onder de bumper uit zou mogen steken??
Dat is iig een 10x nettere oplossing dan met dat stuk blik erachter zoals op de foto van Marc. Alsof je met je bumper zo dicht over een hindernis schraapt dat de plaat om zou buigen.
Bij de 130 hangt ie verticaal onder de bumper en daar gebeurt al jaren niks mee, al waren die opgelegde letters wel vrij snel ergens in de modder achtergebleven......

Dat is iig een 10x nettere oplossing dan met dat stuk blik erachter zoals op de foto van Marc. Alsof je met je bumper zo dicht over een hindernis schraapt dat de plaat om zou buigen.
Bij de 130 hangt ie verticaal onder de bumper en daar gebeurt al jaren niks mee, al waren die opgelegde letters wel vrij snel ergens in de modder achtergebleven......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
De mijne zit met tierapjes op de grill, hoort toch op/bij een defender?
Wat NIET hoort is de melding vanmiddag op m'n tom tom dat het opgegeven bestemmingsadres aan een onverharde weg lag en de vraag of ik wel zeker wist om door te gaan..
Belachelijk!!

Wat NIET hoort is de melding vanmiddag op m'n tom tom dat het opgegeven bestemmingsadres aan een onverharde weg lag en de vraag of ik wel zeker wist om door te gaan..
Belachelijk!!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Terug naar “Nieuw op het forum”