Ik ben er even tussenuit geweest en nu weer op dit.forum. waarom? Ik heb een 8 maanden in een mercedes ml400 gereden maar ik heb tegenwoordig weer een range rover p38, dit maal een 4.6 vogue uit 2001 op lpg.
Ik heb er al 2.gehad, een 1995 p38 4.0S en een 1997 p38 4.0se.
De eerste was een misser, alles wat op rangerovers.net mis kan gaan met een p38 is ook mis gegaan. De tweede een stuk beter maar door terreinrijden zijn het achterdiff en de wiellagers defect gegaan en daarna werd het steeds slechter, kachelradiator, electrische storingen, etc. Daar kwam bij dat ik mijn leaseauto in moest leveren en de rr was duur in het brandstof verbruik en dus een mercedes diesel....
Na 8 maanden ben ik weer uitgekomen bij een p38. Ik vind het de meest mooie betaalbare range en blij om er weer een te hebben en mee te rijden.
nogmaals voorstellen
-
Roger B.
Re: nogmaals voorstellen
Welkom terug
ben het met je eens, als je niet te veel pech hebt een heel betaalbare erg luxe en lekker rijdende Auto en welke het mooist is...smaken verschillen maar ik ben nog steeds niet gewend aan de L332, te veel dingen die het net niet zijn kwa design..... de RRC is me te gedateerd
je had ook een DSE kunnen nemen ipv die benz.... die benz zal niet veel zuiniger zijn toch? een DSE rijdt met gemak 1:8 en met wat moeite 1:10 diesel
ben het met je eens, als je niet te veel pech hebt een heel betaalbare erg luxe en lekker rijdende Auto en welke het mooist is...smaken verschillen maar ik ben nog steeds niet gewend aan de L332, te veel dingen die het net niet zijn kwa design..... de RRC is me te gedateerd
je had ook een DSE kunnen nemen ipv die benz.... die benz zal niet veel zuiniger zijn toch? een DSE rijdt met gemak 1:8 en met wat moeite 1:10 diesel
gone
Terug naar “Nieuw op het forum”