Goedemiddag medeleden,
zal me even voorstellen hier. Ben Pieter van der Weijden (42 jaar) en sinds kort mijn eerste Defender 110 gekocht. met de kinderen voor eerste keer naar Heerde geweest 3 weken geleden. Super ervaring voor het hele gezin die gelachen en gegild hebben.
Niet gevraagd is altijd mis heb ik altijd geleerd. nu vroeg ik me af ook er ook routes bekend zijn/geschreven zijn of kaarten van zijn voor te rijden in Frankrijk.
Wil met mijn gezin in de zomervakantie naar Frankrijk / dordogne en verdere zuiden.
Zou het leuk vinden als iemand hier iets over kan vertellen.
Hoeft niet perse allemaal offroad te zijn uiteraard maar wel leuk tussendoor tegen te komen.
bedankt
Pieter van der Weijden
Even voorstellen
-
Roger B.
Re: Even voorstellen
Hoi Pieter,
Welkom en veel plezier met je 110.
voor wat betreft de routes, blader eens door het forum in de sectie "reizen" of gebruik de zoekfunktie....
Christiaan, een bezoeker van het forum, een zuiderbuur van ons heeft mooie verslagen gepost over een aantal routes die hij in frankrijk gereden heeft. hij heeft ook weleens verteld waar roadbooks te vinden zijn
Welkom en veel plezier met je 110.
voor wat betreft de routes, blader eens door het forum in de sectie "reizen" of gebruik de zoekfunktie....
Christiaan, een bezoeker van het forum, een zuiderbuur van ons heeft mooie verslagen gepost over een aantal routes die hij in frankrijk gereden heeft. hij heeft ook weleens verteld waar roadbooks te vinden zijn
gone
- willem de kort
Re: Even voorstellen
Welkom!!!!
Terug naar “Nieuw op het forum”