Ab en Drive2Develop

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
drive2develop

Ab en Drive2Develop

Berichtdoor drive2develop » 12 Jan 2014, 10:21

Dag allemaal,

mijn naam is Ab en in mei dit jaar zal ik met mijn deelnemen aan een rit genaamd ' Drive2Develop'. Met deze trip zullen we zullen 15000 km afleggen door Zuid-Amerika in een Series III uit 1980 (met 2.5L non-turbo). Onderweg zullen we een aantal goede doelen ondersteunen en zoveel mogelijk stukjes offroad proberen te pakken.

Nog wat achtergrond info over ons als team:
We zijn allemaal aan het studeren aan de TU-Delft of tegen de tijd van de reis net afgestudeerd. Een perfect moment dus om zo'n vette reis te ondernemen. Zelf ben ik al eens in een Jeep Cherokee vanaf Amsterdam naar Gambia gereden en een teamgenoot heeft een trip gedaan vanaf Amsterdam naar Beijing en een van Amsterdam naar Kaapstad. We hebben het virus van de lange reizen dus in ieder geval goed te pakken en hebben dan ook knetterveel zin in deze nieuwe uitdaging.

In een ander topic zal ik de rit in wat meer detail uitleggen want we gaan natuurlijk genoeg uitdagingen tegenkomen (nu al in de voorbereiding) en dat kunnen weer mooie leermoment zijn voor een ieder op het forum.

Groetjes,
Ab

Terug naar “Nieuw op het forum”